DAY 3 - PART A 首爾又行11年2月5日



今日搭新地鐵線去南怡島呢~

 新站既入閘口

我既早餐向地鐵站轉車時買~ 1300WON~ 有兩隻味都幾飽咖~ 辣味都幾辣!
今日有兩個目的地~ 就係南怡島同小法國村~ 本來係打算去小法國先既早有接送車嘛~
但唔記得加平同清涼里邊個打邊個去邊就去左加平...最終係去南怡島先~
我地有4個人就搭的士去南怡島碼頭啦~ 2800/4個人

笨豬跳~ 唔好攪我!

8000won 船費加入島~ 唔貴啦~

人山人海呀~

wow~ 呢個同新加坡個有d似~ 我都好想玩咖~ 不過無人同我玩~
 上船啦~

個湖有d 地方結左冰的


下次有機會要玩一玩啦~ 不過好似要行樓梯上去~
 開船啦~

岩岩見 "SIR" 鋼纜會姐姐經過既地方??

船程好快就到咖啦~

南恰島好似周圍都有少少廢物藝術?

玻璃樽聖誕樹

同另外兩位約好時間就各有各行啦~ 碼頭行上去有好幾個石頭公仔~

WOW~ 一來到就影到隻好清楚既松鼠~ 後來可能無留意都唔見了!

南怡島紅葉都好靚咖~ 有機會要再來!

有D眼熟既景色!

島仔真係唔大~ 大家可以慢慢行!

個湖仔都結晒冰 LU~

另一角度

未睇過劇集都同佢地影下啦

留影一張~

有個小火車物體~ 不過唔知邊到係起點~ 哈哈

未睇過都知係仔劇集初吻場景啦!

如果佢唔係咁舊我都會睇一睇套劇~ 真係好想知點解會咁多人中意!
佢真係有D樣衰羅!!!
邊個咁勁~ 可以畫到個心咁靚
買杯野飲下先~

GREEN TEA LATTE~ 3500WON~ 好細杯下~

藝術品?

搵到似成日見到既樹林街啦~ D樹真係幾高咖!

佢又無外國D樹咁粗~ 未夠老呀~

行遠D無咁多人~ 影出來靚D!

一場來到都行埋去遠D

如果唔係韓國假期會少人D~不過依家都OK 有D地方都好寧靜!


WOW~ 變走晒D人就好啦~ 即時變明信片

可能冬島戀歌真係令個島大發...周圍都係佢....

南怡島一男一女踩單車~ 韓國人係覺得好浪漫咖!

韓國人好中意搭高D石頭許願~ 我都搭左個舊~ 不過唔記得左個願望!

有座好大既冰~ 不過行去影相到好滑呀~ 真係要好小心!

神木? 櫻花? 可能怕佢太凍...圍住佢~

同我想睇既景色有少少出入~ 我係想多D雪 白D羅...個地下唔夠雪~ 變左泥雪地...

肚子餓啦~ 有檔燒年糕~ 好好生意咖~ 1000won條~  加蜜糖食都唔錯咖~
  熱辣辣~ 甜甜咸咸有米味~ 唔錯呀~ 哈哈
 
南怡島都真係幾值得去~ 佢一年四季景色都唔同~ 記住去行個圈~
走啦~ 回程的士返車站仲平左 2400WON/4個人~

沒有留言:

張貼留言