DAY 3 - PART B首爾又行11年2月5日

 
去到清平已經三點幾~ 接送車三點幾個班開左啦, 睇都無睇就上左的士...

因為見d人話搭的士唔係好貴上網睇人講話搭的士都係幾千won...我地係搭左17000won~ 不過好彩我地4個人都唔算貴~但都搭左好耐下~ 圍住成個湖行左個圈咁~
 
入場費每位 8000WON~

呢到係好多韓劇迷要來既地方~ 當然唔中意韓劇有時間來呢到影下相都唔錯
 
小王子其實我就真係唔係好識~  都係聽楊千樺講過下...
一去到就係好熟悉既景像~ 經常向貝多芬病毒見到既地方~
d 屋好新淨下~
好歐洲既屋
大家各有各周圍行, 影下相~

我覺得佢地應該原先係渡假屋??

行埋去搵好重要既地方
姜指揮坐個張台呀~ 好多人坐向到影相呢~
貝多芬病毒我真係好中意睇咖~
我其賓都唔知邊個打邊個~ 不過我相信應該有張根錫向到
 
留影一張~
食返個窩夫休息下~ 即制的~ 加埋D CREAM 都OKAY 呀~ 2500WON
 入面有唔少牆畫,當然都係關於小王子
除左貝多芬病毒,秘密花園都有向到拍過咖~  金社長呀~~~ 我盡量跟佢既角度啦
呢到我行左幾次啦~ 要行盡每一個角落
迷你小法國村廣場~

上面影返落去
 
廣場仔上面有D禮物店,不過D野真係好嘛嘛..
 
有D屋入面 SHOW 左 D 好靚既公仔
 
好西洋既盤? 碟?
小法國村當然唔大啦~ 我地行左個半小時有多,都好夠~ 可以走啦因為6點到有巴士
 
架巴士過晒時都未到~ 前面有一大班學生條巴士龍排到好長~ 好彩我早D排,上車時有位坐!!!
 
上到巴士大家都搖下搖下搖到訓著晒! 我都唔知搭左幾耐啦~ 總知就係天光搭到天黑啦~搭巴士去到總站完全係好似向市入面,問左個司機點去清平站,就叫我地轉巴士去~ 用 T-MONEY 轉車不用錢!返到出市區都成8點啦~ 我地就去三成過幾個站既千戶搵野食
 
千戶呢到有間叫 "千戶海鮮" 係任燒海鮮~ 但8點幾呢個黃金時候真係多人到不得了...等都無位影低個電話下次有機會叫人book 左先好去食...
千戶個到都好旺,好多食店..
無位下我地唯有去食第2樣啦~ 呢個係我地今日既晚餐...類似春川雞炒飯...不過佢係雞粒...個窩真係好大~ 個飯都幾好食~ 不過對於貪心既香港人佢就好似單簿左d!4個人埋單係 20000WON 一人只係$3X幾港幣仲想點?
 
呢條街都好熱鬧, 好多熟悉既店舖都有~ 大部份都係年青人!
 
噢~ 有間 E-MART 仲有兩層咖~ 入去行左陣~
 
日日小小地買D~ 哈哈  個GREEN TEA LATTE 我中意呀有機會要大量入貨~
美人杯麵留左第2日食, 試下好食先買5包裝

2 則留言:

  1. 有時我諗假如冇K-POP 韓劇化妝品, 首選去韓國嘅人會係宜家幾分之幾呢?!
    不喜莫怪!
    [版主回覆11/16/2011 03:12:41]不會不喜~ 近年韓國旅遊真係攪得唔錯~ 11-12年成兩年有免費車車你去好遠既風景區,
    其實佢主要吸引唔係我地中國人...佢最大既客人係日本人,因為佢既消費平, 有去開日本既人呢兩年因為日元太高轉去韓國真係唔少...祟日既我韓國都好岩,因為好多人都係同你講日文~
    同埋其實好多人都係唔睇韓劇, 我向韓國見過唔少幾十歲既HK自由行夫婦
    去得台灣...泰國多都要轉下啦~
    我睇左一個做左5年既韓國節目專係介紹韓國既地方~ 其實好多地方都好靚~
    韓國最主要吸引我都真係消費平~ 住平~ 食物岩我食~

    回覆刪除
  2. 唔好意思, 想請教吓去小王子既免費車資料, 係邊度上落車? 車程? 謝謝

    回覆刪除