DAY 2 首爾/意大利11年10月6日

今日全日在米蘭~ 訓到8點幾先醒!
免費下煎左兩隻旦~ 仲食左個無花果果醬~ 佢地D蛋真係好大隻~ 蛋白係勁多!
咪咪摸摸都成10點幾先出街~ 屋樓下就有條河仔~ 都好長下咖!
我好想知D水草生左幾耐...點解可以咁多?? 同埋入面真係有魚咖!!!
過左河就係餐廳[晚上勁多人~ 好熱鬧! 最前就係地鐵同電車~ SO 方便
第一站就去左為左試下張車票係 24HRS 定1日就搭一個站去到 Sant'Ambrogio

今天第一個景點 [ 聖盎博羅削聖殿 ] 是米蘭最古老的教堂之一
好似大學走廊
教堂有兩個鐘樓
 
 
皇帝路易二世墓, D外國 TOUR 係圍住向到講解~
細細間好快就走得~
 
呢到最 GOOD 係有免費洗手間~ 呢間當然唔係啦~ 路過影一影...
行完就走啦~ 行回頭見到棟樓好靚哦
好快又出到米蘭大教堂啦~ 好多白鴿!
吉卜賽人我就見唔到~ 不過好多人成日想放D 餵鴿粟向你手屈人比錢~ 小心D!
Galleria Vittorio Emanuele II
日頭同晚上係唔同既~
人來人往都搵唔岩個幫我影相 >_<
肚子有D餓啦~ 去搵野食!
搵到一陣午餐地方!
呢件小朋友褸係 EUR140...唔係咩特別牌子來...普通舖頭來咋
Panzerotto.LUINI 見人強烈推薦既名店~ 真係好多人買! 岩岩影呢個時候少左人啦!
Via Santa Radegonda, 16, 20121 Milano
買左就去返剛剛影低個地方到食啦~ 基本上你向個附近就一定見到個個都羅住食緊!
Mozzarella + Tomato EUR2.3 係好似炸麵包咁
       WELL 佢唔係唔好食...但我嘛嘛...因為炸完有一陣油味...不過入面有大量芝士係最好味...
都係向附近~ 見人介紹過又食下啦~
Via San Raffaele, 6 20121 Milano, Italia02 877704
好味道~ 叫左個 ROSE 同 野雜莓~ EUR2.5 個筒下仲可以揀要黑朱古力~白朱古力~
食飽飽又繼續行啦!

都係米蘭大教堂啦~ 不過今次行埋入去!
 
 入面普通啦~ 都唔算好特別
第三大既教堂我又好似唔係好覺
彩色玻璃佢都唔係好多
WINDOW SHOPPING 睇電視見過隻蝦有蚶咖~
專登 MARK 低搵佢咖...點不知米蘭要 EUR16.9 /6個... 我影下咪算羅...
唔好食啦...因為前排有人買左比我食了...
之後就搭 3號電車睇住GOOGLE MAP 去到景點附近就落車行去!
聖老楞佐聖殿 見咁細都無入去
唔駛咁大福廣告呀
小城門?
電車萬歲~ 歐洲電車真係好好~ 近近地一站唔駛行咁多!
 去到最近屋附近落車行返去~
我見到有人釣魚...
 
太熱...忍唔住幫襯麥當勞!!! EUR2.4
屋企附近
是但一張相就知係歐洲...
 
屋企門口...其實由今朝就羅住個腳架都無用過...因為真係好多人...放返底向屋先再出去
電車萬歲 AGAIN~!!!
電車 2號 直達米蘭大教堂!!! SO GOOD
 
比人老點左去個公園...仲話好靚...Parco Sempione
運動場都要維修
幾似上年去完澳洲D公園既~ 有單車就唔錯,,,可惜我要用行呀!!! 個公園唔細咖!!!
 
 紅葉就見唔到...呢一棵頂一頂啦
有個大廣場~
意大利凱旋門 Arco della Pac

 
 
 
跟法國果個起當然似啦~

之後又搭電車回頭去左個唔知咩地方...DELETE 左 個BOOKMARK 都真係唔知咩名...
 
行完又搭電車返到教堂附近~ 見到仲有D景點未去就去埋
 
我向教堂入面問左兩個新加坡人最後的晚餐向邊~ HAHA
 
問左兩個新加坡人先知最後的晚餐向邊~ HAHA 之前電車經過都唔知

D飛SOLD OUT晒~ 慳返~


成間野都係紅磚頭~ 靚靚
維修影出來都OKAY~
OH~ 花紋既拱頂~
又去返教堂附近~ 搵埋呢間 Princi 向 Backerei Srl 本來係當點心...食完晚餐都唔駛食了...
EURO1.3
2件CAKE 係EUR 11...
食完休息一陣真係無咩做啦...又去到大教堂坐下羅
無地方想去了...向附近行行街...
 再入去搵搵人同我影相...不過真係影得好差~ 哈哈
 
 
仲有要影下地下D 圓案~
 
 
 
 
呢個勁呀~ 長期有人霸住影相~ 因為話轉一個就可以再返來花蘭~ 我就無轉啦!
因為我下次係想去西西里島~ 哈哈
 
影晒~
好長咖~ 佢地~
耶穌光~ 第一次影到
月亮出來了... 不過真係好細呀~
HOT HOT HOT~ 我個鏡頭 ZOOM 到最盡啦...
米蘭想去都應該去左...我個人都真係幾攰啦~ 不過見時間都係七點多行多左陣街~
我竟然向米蘭買左件衫~ 我真係 HIGH~ 哈哈~ 不過計返都係 HKD2XX 到!

食得咖~ 真係好想知會唔會甜死左!!!
我住個到一個門口入面就有咁多間屋, 想要睇驗意大行風味住呢間屋真係唔錯~
 由於食完兩個 CAKE 都好飽下...今晚晚飯從缺...
上下網...早D洗白白...執埋行李明天好早要走啦!

下一站威尼斯~~~~ 我來啦!!!

2 則留言:

  1. ‖.歪歪4/12/11 22:09

    哈哈.又可以看到Q姐你的遊記了.好幸福

    回覆刪除
  2. 兩日就去了咁多地方玩,不過d 野都好貴。

    回覆刪除