DAY 6B 首爾又行11年2月8日


食飽飽又繼續周圍行啦~
韓屋圍牆有好多花紋~
呢幅牆又唔同
呢幅牆又唔同
呢幅牆又唔同
呢幅牆又唔同
入左間韓屋~ 不過無人既...仲開埋燈...應該係SHOW 比人睇既...
成日見到呢D紅紅地既小樹仔...
全州韓紙好出名...所以D燈都係韓紙!

煙通??

睇介紹見有整韓紙...但搵 INFORMATION問話冬天唔夠人就無!
佢打左幾個電話同我地問下有咩可以整下...仲帶埋我地去~ 真好!
呢間工作室仔兩個人都教我地整~ 我就揀左整筆筒同鏡~ 11000WON
朋友仔就只係整鏡

好似讀小學時既手工興趣班
教學時係用韓文~ 不過都OK既~ 我都明~ 基本上就係教左你整一兩張佢就去整自己野
我地就自己慢慢塗D張糊上D韓紙到...我細個好中意玩呢D咖~ 所以都整得好開心!
兩樣野我大概整左50分鐘都OKAY咖~ 下次去全州有機會就玩下啦!
呢D係賣既...都係韓紙來的
冬天有D SHOP都無開
仲有得整熊仔~
玩完又去行下啦~ 一天時間向全州韓屋村真係咩都夠晒!
見仲有時間朋友自己去搵飯食...我就搵間 CAFE坐下~

    CAFE 花園裝飾
超大玻璃望住出面
D人都好悠閒下
CAFE入面有隻好大既鬆獅狗~ 有新客人就行去八下~
我都係比較LIKE GREEN TEA LATTE~~~
個朱古力CAKE岩我~ 因為無咩蛋糕向入面!
兩樣加埋10500WON~ 係貴過STARBUCK咖~ 不過環境唔錯又坐得舒服係咁上下~
夠鐘就返去集合上車~ 今日咁早開身都訓到返SEOUL~
差不多8點返到光化門~
呢棟野實物都幾靚
未試過晚上來...凍冰冰都去影返張...中間好應風!
無帶腳架...周圍搵地方放部機影下夜相...
RUNNING MAN 有向到拍過~
影完光化門就行去對面清溪川啦~  影到佢周圍好黑 TIM~
因為係放向平牆上...D角度係斜斜地...
之前都無無來過呢段
搭地鐵行來行去..不如向路面行仲方便...見到呢棟三星大廈就去到要去既鐘閣
最後一餐晚餐去左食春川雞~
叫好晒~ 好快上台~
芝士一定要叫
白飯都一定要叫定!!!

今次仲要叫埋年糕
真係好多呀...
 WOW~~~ 加埋芝士~~~ 好好味咖!!!
最後都要加埋飯...真係太多啦!!! 好飽呀~~~~~~~~~ 2個人食左17500
我個筆筒係唔係好似圾垃桶?? 我差D唔記得羅走~ WAKAKAKA
九點幾唔係太晚都仲要去文具店行下先心息~
向地鐵站見到我D朋友~
最後一晚自己一個再去蠶室搵 Home plus
因為覺得佢d野平d多d~ 向地鐵站真係要行好遠先到...
買到11點幾就搭的士返HOTEL~ 因為應該都係一條直路就到~
最後5000won 返到酒店慳返好多腳力!!!

Home plus 比較多沖野飲品買~ 呢到係今日全日買既野~
今日向全州整既製成品~ 個筆筒仲帶左返公司用~       

都係向全州買~ 超大盒10000won
不過經過一日行來行去真係都爛左d 要食咁d先!!!

沒有留言:

張貼留言