DAY 7首爾又行11年2月9日

又到行程最後一日...聽日返到香港又要返工...所以兩個都唔係早起身!!!
差不多夠鐘先肯check out~ 咁大個女住左6晚5星酒店真係勁!

朋友仔今日唔想走圍走~ 佢自己留左向酒店 coex mall 到~ 我自己就去汝矣島

搭地鐵去到國會議事堂

個站基本上係無咩人...


向車站發現有間mister donut~ ~ 黑糖味~ 1300won
一上地面就會見到~ 國會議事堂

轉個彎又轉個彎就會見到 KBS 啦!

YEAH!!! 好熟悉既場景呀~~~~ 差不多每兩集既兩日一夜就見到!!!

加埋李勝基上去就好啦!

再來再來~ 我已經睇晒全部兩日一夜...睇過韓國好多風景都係多得佢!

KBS 係可以入去參觀咖~ 上去啦!

參觀大廳

KBS 歡迎你!

佢想抬D咩呢??

仲有兒童專用區

OH~ 入去啦!

入面係無人羅...唔會有人招呼你~ 自己自便啦!

韓國卡通片我當然無睇過啦~ 佢地係向每層樓梯側邊

都係參觀下電視台既野

睇電視就睇得多啦!

有朋友一齊應該可以做下主持人既

好明顯話比你聽點解有電視睇

我睇過劇集不知不覺都好多啦~ 呢D比較新~ DREAM HIGH, 金卓求

 
收視好差瑪麗外宿中

春香我都睇過咖!

洪吉童~ 張根錫熱潮 START!

達子的春天~~ 民基呀~~~~~~~~~~~~~~~

花樣男子相信好多人都睇左啦!

仲有 IRIS 都OKAY既!

雖然你經典...但係你太舊...真係無興趣睇...

呢到係報道天氣

同台北101到D畫有D似喎~

我上電視呀~ 哈哈

基本上半個鐘我都已經行晒啦! 呢幾條柱駛唔駛咁高呀~

走啦~ 走啦~ 時間無多!

想搵下有無兩日一夜既車影下...當然係無啦!

LAST一日比返個藍天我~ 算係咁啦!

再見啦 KBS 我真係好想向到撞到李勝基咖!!!! 哈哈!

行返去地鐵仲見到有呢個自助單車!

一式一樣應該係租比人呀??

KBS 附近都有唔少食市~ 揀返間食啦~

OH~ 呢到都有安東雞~ 但一個人當然食唔到啦~

揀左呢間見佢有湯飯呀~

小食先上台~ 個蔥餅係熱咖~ 仲脆脆地~

最後我一餐主菜上場~ 豆腐辣湯~ 只需6000won 食完晒都好飽了!

3點啦先去到堂山...返到酒店都遲左時間~ 不過朋友仔都係坐向到打機!

羅返晒就向酒店門口等機場車去機場啦! 4點幾上車每人15000WON~

BYE BYE 啦~ 下次返來再搵你啦!

去到機場已經差不多6點...都唔係好夠時間去e-mart...check in 完就去左退稅同行下免稅店~

又一次韓國之旅完結~ 韓國對我來講消費仲叫平~ 所以就算機票貴消費平都平衡返!
有機會一定會繼續去~大家都要去首爾走一走呀!!! 

沒有留言:

張貼留言