DAY 4-A 首爾/意大利11年10月8日

好乖8點到就起身啦~ 一覺好眠! 懶係企理學人執床...屋企個狗窩 "no way"


8點幾9點都幾早咖~ 幾寧靜既威尼斯! 房窗出面已經見到威尼斯既水~

出發啦~

串過晒佢就見海啦!

D 花係假咖!

OH~ 晨早流流個藍天未開工~ 不過今日無咁大風啦! GOOD!!!

威尼斯船唔難搭~ 上船前睇清楚方向就得啦!

其實我係搭錯方向...哈哈! 本來係出去第二D島~ 不過唔緊要啦行程係彈性既...

汪洋中的小島真係我對威尼斯既形象!

無去既島!

就到啦!

埋岸啦~

無溫書 懶得搵 佢係邊個...

貢多拉...貢多拉...無我份...

WOW~ 呢到好多人呢...

 已經見到一團二團出晒來啦!


令人嘆息既橋!
到底佢幾時先整好?? 我見好多人都係呢張相好耐啦!

佢應該係訓緊???
難得來到一定要同著名景點影張相!!!  威尼斯大門補返張


鐘樓不能少!!! 加埋少少聖馬可教堂!
 我個單反都係靠腳架同我影係最滿意!!!

我真係有去咖~ 哈哈

影完相走得啦! 又去搭船啦~

藍天開始開工出來少少啦!
出島啦~ 船頭無人羅...D人怕凍~ 嘿嘿

2 則留言:

  1. 有冇睇埋聖馬可廣場的鐘樓,個鐘在正午會有打鐘表現。個條嘆息橋係一件藝術品呢...........偉大的藝術品唔係三五七年可以完成的。

    回覆刪除
  2. 睇你租佢地當地人D屋住好正呀!!!
    我黎緊10月1-10都會去意大利呀, 想問下你去個陣會唔會好凍...因為煩惱緊要帶D咩衫去好..
    [版主回覆09/11/2012 16:27:59]下次你去旅行都可以 AIRBNB 世界向地都有屋~
    我係向威尼斯第1天凍...其他都唔凍~ 羅馬係熱, 外套跟身無得走~ 越南越熱

    回覆刪除