DAY 4-B 首爾/意大利11年10月8日

坐船先去到 MURANO

因為仲要轉船見有間CAFE仔就飲杯 CUP不千勞先! 佢只係 EUR1.5


你要知道威尼斯去個公眾洗手間都要 EUR 1.5
飲完杯咖啡去埋個 TOILET 都係 EUR1.5 幾抵呀!

時間唔算多就唔向玻璃島行啦~ 附近有個玻璃管碌碌

碼頭隔離就有個燈塔

OH~ 鏡頭一轉我就去到目的地 BURANO 島!!

藍天開工啦!

BURANO 出名就係有好多彩色屋屋~ 碼頭呢兩間算深色了

彩色小屋出來啦!

出面又係大海

島仔寧靜人影唔算多!

靚靚屋屋出來啦! WOW~ SO BEAUTIFUL!

加埋D船同河真係好威尼斯呢!

間間D油都好新~

黃色勁正!!! 一定唔會行過龍!!!
  
  呢張相唔太覺眼! 下面個張會清楚D!

你無睇錯個塔係斜咖

有人叫我同佢影我又叫佢同我影啦!!

呢到真係靚咖~ 一定要來!

呢到無水算係大街大巷比較多人~

來個近鏡, 佢應該係教堂來...

到底真係會唔會水浸??

左邊貓貓好慘呢~ 不停叫門都無人開比佢,相反佢個FRD就好 COOL 坐定定唔郁!
周圍都係屋~ 掛衫出街望落都靚過人!

腳架又出動啦!

咩住咁耐真係唔好浪費!

向歐洲真係咩都靚D!

有夠明顯地斜啦!

行多陣肚餓啦係時候食飯啦!

見河邊附近有間餐廳就食啦~ 叫左個 SET LUNCH EUR22 NO DRINK

個人都行得幾熱下就問佢有無 ICE COFFEE...佢真係淨咖啡加左3粒冰...哈哈

一個人的悠閒!

沙律上場!

芝士忌廉虫虫意粉上場~ 熱辣辣好味道D意粉係煙UN咖!!

仲有個燒劍魚~ 都係熱辣辣~ 不過D肉就唔可以叫滑, 但都OK!
今餐悠閒LUNCH 食左 EUR22 都OK啦~
唔算貴了! 坐下,嘆下,仲晒下太陽...旅行真係要咁咖!!!

1 則留言:

  1. 我都有去黃色門個度影相呀~~~ ^^ 真係好sharp~~~
    [版主回覆04/22/2012 13:16:48]黃色咁SHARP~ 一定要影啦!

    回覆刪除