DAY 5-A 首爾/意大利11年10月9日

今日藍天好早開工送我走wow~

最後一次搭船了!
拖住行李搭船係完全唔辛苦!!! 一級樓梯都無!
佢地唔知係唔係貢多拉船夫呢???
再見啦!
呢條橋係向火車站左手面 ponte di Calatrava...見有時間就去影埋先走!
下次到你地去搭ACTV啦~ 記住早D ONLINE 買~ 平D咖!
最後一影~ REALLY NEED SAY GOODBYE啦!
個樣咁樣先似搭開既 TGV咖! 今次架車準時啦~ 9點幾開車!!!
11點幾到達佛羅倫絲啦!
YEAH! 一到地搭巴士就搭錯方向!!! 火車站出面有好多個BUS 牌...好快搵到我要搭既 23號...
但睇極佢既路線都唔似有我去既地方.. GOOD! 開車無耐睇GPS就知方向真係唔岩!!!
不過好彩車上面幾位意大利嬸嬸好好人坐左幾個站落車時送我坐回頭車~
 今次見到我要去既站名啦!
見到呢個樓就係我住既地方附近了! 落岩車站搵岩街名好啦~ 另一個問題又來了!!!
我封E-MAIL竟然民宿地址得電話...我只係向GPS MARK左位...
我以為佢會有招牌...點知咩標誌都無...
搵左一陣見到個花檔問下佢知唔知向邊~ YEAH! 唔知~ 
不過佢地好好人, 我打電話佢地同我問!!!
     問完之後我就好順利搵到啦~ 就向前面...
入到屋意大利男主人好詳細詳細介紹...比晒MAP比晒錢
開收據...講早餐時間...我又休息下MARK下地圖睇下去邊~ 2點到出發啦!
WOW~~~ 好好好好天呢~ 好似去左墨爾本咁!
個天真係好好呀~ 好彩唔係熱天來~ 氣溫剛剛好!!! NICE!!!
歐洲風景出現啦~~
WOW~ 依家真係似向佛羅倫斯啦~ 
一路都係用行...OK啦...慢慢行...
SO FUNNY 的樹~
行到去目的地樓下先醒起我係唔係去緊 米開朗基羅廣場呢...
因為呢到最近民宿...男主人叫我一定要去就去左先...
但米開朗基羅公園通常D人都係日落時來睇...我都係打算咁咖...不過都就到...AR算啦...
其實有巴士上去咖...不過胡里胡塗行左來就唯有繼續行上去啦...行到要除外套了!! 熱呀!
行到上去啦~ WOW~ WOW~ WOW~
有無D熟口熟面呢?
裸男呀~
以我既龜速行到上去已經成三點...我早餐都未食...餓死人啦! 見到餐廳就食啦!
太熱關係飲杯可樂涼下佢先!!!
呢間餐廳起菜真係幾耐下...我個卡邦尼意粉都係等左廿分鐘到之嘛!!!
我諗就算我唔係咁餓我都覺得佢係好好食! 夠晒濃味~ 醬沐夠晒"流" D煙肉仲係好肥咖~ 正!
兩樣野食左我 EUR20了...遊客區係咁上啦~ 好食就得啦!
食飽飽就繼續影相啦~ 呢張用我手機影咖~ 360度全景
市中心特寫
百花大教堂
佛羅倫斯名物老橋 Ponte Vecchio~
另一面
上面太多人都唔好意思開腳架~ 好彩搵到人同我影到OKAY的!
有城牆WOW~
呢隻狗好攪笑...死咬住條繩...可能唔想行...哈

沒有留言:

張貼留言