DAY 4-C 首爾/意大利11年10月8日


食飽飽行回頭又見到貓貓啦~ 仲係向屋門口無得入~ 同佢影左幾張相都唔肯望鏡頭

又一隻新朋友~~
一睇就知佢信邊個啦!
無考究佢做咩咁斜!
廣場~
呀~ 我知佢係意大利人!
總係覺得佢地生活係好悠閒
呢架私家 RETTUNO 號!
送個心比你!
島仔行得多就覺得周圍一樣~係時候準備走了!
我今次唔買你地啦! 上次東歐買既屋仔仲係向盒入面 ^^
佢地唔怕打風?? 屋頂個天台好天就好似好浪慢...打風時唔會吹爛?
SO CUTE 既 BB 甲拿衣!
太口渴頂唔住買支水先 EUR1.8...仲貴過咖啡
三點幾就返到本島周圍走走搭下船!
呢到未來過~
OH! 我明天走啦~ 明天都向火車上
謝左既紅葉
       
 搭左船返去火車站附近!
到步時都未得閒影下個車站~ 明天又要來啦!
一出車站右手個屋仔就係換上網買既 交通 PASS [ 相右手面 ]
OH~ 維修~
車站附近教堂
見有時間就由車站開始行起
近車站真係多人D!
西斜了
小巷變成金黃色了
幾悠閒既船夫
周圍走啦~ 邊到都好!
影低佢地唔係因為平~ 係因為方便下次4叫~ 哈哈
周圍都係教堂
不知名大樓
漫無目的行就向大運河行
我地係花車,佢地係花船!
有人結婚~ 好熱鬧!
見到 BILLA 啦~ 要行下
好多芝士喔!
意大利飯好平呀!
真係好想買來食!!!
EUR0.53 咋!!! 平之前支水平左成蚊
沿路都有唔少舖頭~ 不過價錢真係唔駛睇都知好貴!
走走走就走到天黑啦!
影多幾張啦~ 明天走了!
見到貢多拉船夫拉人坐...就係無人拉我坐...3個加2個就開船啦...可惜我係一個
又返到李奧多橋
真係日落了!
之後又搭船去聖馬可廣場影埋夜景
一路影一路聽到有CAFE 現場演奏音樂
可能只係影得一半......
背面~   行到最遠都係影得咁多多
好多人行來行去影到好多鬼影 TIM~ 哈哈
個鐘樓一D光都無咖羅...影完相要食野啦! 本來打算返去住附近食~
不過行左一陣去左條好多餐廳既街到就食埋!
人地開支酒~ 我就開支水~
因為向門口見到佢有相就入左去~ 見人話去到威尼斯一定要食墨魚汁意大粉就叫左個
個意粉真係得意粉同墨魚汁...無餸咖>< 不過係幾好食既...
但要食得好小心...D墨汁真係會周圍飛
只係食個意粉好似差咁D...當然要食返個甜品TIRAMISU~ 好味道
食到成台都係黑色一點點~ 自己件衫都有呀~ 加埋食左EUR18
食飽飽又向附近行左陣 呢套玻璃好靚呀~
個壺都好靚呀!!!
行出碼頭發現好多人WOW~ 仲見有隊排...原來有得排隊睇望遠鏡有分SIZE~
見有時間我就當然排下啦! 仲見到好清楚既月亮!
晚上聖馬可呢邊係勁多人又搵唔到地方開腳架...
又行過令人嘆息既橋
威尼斯既船基本上都無人查票...你夠謄我相信唔買飛係無問題既...
不過我相信大部份人出發前都買左船 PASS
本來係打算返李奧多橋影張夜景相...不過等左好耐都無船!!! 最後都搭左第2架船返屋算了...
明天要去佛羅倫斯啦!

沒有留言:

張貼留言