泰柬華欣五天團


yo~ 前幾日帶完團啦! 行程ok~ 係日日都6點 morning call ><
帶團過程就唔寫啦~ 自己d旅行都未寫晒...因為唔係我去旅行所以d 相都係用我個手機影 ~

泰柬邊境波貝市~ 泰國過關真係好X慢!!! 柬埔寨就多數比錢所以好快就OK了!

第2日早上七點幾就到左大吳哥啦~ 酒店住得近呢~

第一件事就係放人去洗手間!

你好呀!

南大門

我永遠都係企向最尾捉人...所以係唔會聽到導遊介紹]

巴戎寺(Bayon)

高棉的微笑




Elephants Terrace





塔普倫寺 (Ta Prohm)

好高咖!




塔普倫寺(Ta Prohm)

佢真係粗得恐怖!

真係好緻細咖!



走走走~ 要捉人走啦!

女皇廟

出名就係紅的!













真係好熱呀!!!


個天真係好錫我...食完飯去小吳哥...熱到...晒到...


接待安排團友在此影集體相~ 一人送一張! 數齊53個人頭!!!

自由活動時間太熱無行...坐左成粒鐘先肯入去行個圈




叫做睇過啦!

呢張影得唔靚...實境我好中意...好似鏡反射咁!


我真係行左一陣就走啦 ... 我真係好怕熱咖!

再見啦小吳哥

最後一個景點! 巴肯山!
專係睇日出同睇日落...

一定要上去捉人啦...導遊唔上山呢...


上到去 OK呀~ 涼呀!!! 搵位坐啦!

成日見到耶穌光!

仲見到彩虹呢! 你見到嗎?



基本上係唔會見到日落啦...太多雲了!

D人未走晒我就繼續坐啦!

團友接受現實~ 5點幾走晒! 落山啦!


再見了!

如果我唔係咁怕熱我相信我係可以影多D相...呢一日真係破晒記錄飲左好多支冰水!
總括來說吳哥一定值得去...不過好似我咁怕熱就自己諗過啦!

2 則留言:

  1. 妮日嘅行程真係好豐富. 估唔到個團成50幾人, 小費都收唔少, 哈哈.
    [版主回覆05/17/2012 22:07:58]小費OK 啦~ 嘿
    包團來...唔係我公司都無咩東南亞線...

    回覆刪除
  2. 天氣熱到有幾多度?辛苦你啦拍了咁多相片,就是差了講解背景﹗謝謝你。
    [版主回覆05/29/2012 10:30:20]三十六度走唔到啦...D太陽真係好晒...好晒...好晒...講解背景太多人寫我懶得寫了

    回覆刪除