DAY 5-B 首爾/意大利11年10月9日

睇完佛羅倫斯既風景、影完相就準備落去~ 不過行左另一條路會行去個花園

不知名果實
不知名屋仔
又一個不知名果實? 好得意WOW~
好似係得過獎既木雕像
花園一景
 
有時間可以買埋午餐向到食休息下
藝術品??
花園有唔少玫瑰!
不知名的花花
又一花園景色~ 向花園見到唔少老人家坐向到休息...希望我老左時都去到旅行
行到出口~
有城牆~ 我應該係準備入城?
歐洲歷史我唔熟,當然唔知點解有咁多城牆啦~
有班人向街玩音樂~ 又有人一齊跳舞~ 好熱鬧
岩岩向下望~ 依家平起平坐了!
就快行到去老橋!!!
  今日河面有風睇唔到倒影了
老橋入口
有得坐既地方就好多人!
意大利周圍都係雪糕!雪糕! 但永遠都有人食
橋上面係勁多人...兩面唔知點解好似間間都賣金飾
真係有水咖~ 我見有個人向到洗衫...
靜靜地走走真不錯,又認識多一條河 "阿諾河"
真係唔知D店有無人買野?
要行遠d先見到佢側面
影佢唔易咖~ 要霸位的,比睇相略為舊左少許~
點解有D油有D又唔油呢??
一路行到去廣場!
人來人往
舊宮/市政府~ 遠遠都見到個楝!
個鐘真咖~ 就快5點半了!
Loggia della Signoria 傭兵涼廊
其中兩座
海神噴泉 Fontana del Nettuno di Firenze
海格力斯和凱克斯,邦迪奈利
Comune Di Firenze 舊宮/市政府 可以入去參觀
有花紋既拱廊
入到去就係個天井
仲有d好耐既壁畫
柱上面有好多小天使雕花
天井中間有個小天使噴泉呢~
小天使既身高應該係小啦~ 仲有其他像
石獅子識望鏡頭~ 驚唔驚?
轉多兩轉又去左第2度
Piazza della Repubblica
好多攤位賣緊酒呀~ 任試!!! 不過我唔岩啦! 坐左向到休息陣..
之後又繼續行...
成棟樓外牆有好多個扣
行去火車站途中又行到去另一個廣場~
新聖母大殿
又要坐下啦~ 行左成日好勀呀!!
周街都係教堂...
行返去火車站啦!! 係打算去車站睇下有無巴士票買....
有個超市仔,行左個圈~ 呢個係心水貨品遲d買呀!
日落啦~ 個天紫色咖~ 行去搵食了!
呢條係佛羅倫斯女人街羅...同香港女人街高達9成似..開始收工了
走走走~
搵唔到網上見人介紹既餐廳就搵左間多人既餐廳~ 係你啦!
我又開左支水啦~ 唔駛煩...D麵包都係比較硬完全可以 SKIP!
經過威尼斯第一餐都唔叫湯啦...怕勁大碗...叫左個小食,,,佢地D小食都唔細!
金黃色底我都唔知咩來...煎到好脆! 上面就係炒左既蘑姑~ 好味道!
再來紅椰菜意大利飯
佢真係好意大利風味既意大利飯!! 十個流...食左半碟已經飽...食極都食唔完!
CHECK 單係全世界通行~ 差D收多左我錢呢!
食飽飽行返去車站搵多次個巴士站向邊~ 今次終於搵到啦...
但我搵唔到邊到有車票賣搭左次霸皇車啦~ 嘿
返到屋啦~ 影下相啦~ Orti di Cimabue
好大張床~ 3晚加加埋埋EUR118/3晚 算平了~ 起碼係自己一個浴室~ 包埋早餐!
房間、浴室好乾淨~ 又有電視睇~ 最緊要有WIFI 可以上網呢~

2 則留言:

  1. 溫日繪9/5/12 22:27

    真係好美呢,
    祝你有個愉快的周四阿老友記,有時候,你需要的只是20秒瘋狂的勇氣,
    只是20秒那種令人尷尬的勇氣,並且我保證,一定會有好結果!!
    ....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下

    回覆刪除
  2. 在意大利坐巴士是要買票的,首先去BAR 、咖啡店買車票,可以一次買幾張或者買十次的優惠票,優惠是送多一次的票,上到車要去將車票放在一部打票機打上時間。

    回覆刪除