DAY 2A-首爾濟洲釜山四人行 12年1月23日


年初一既首爾wow~~ 無人咖~ 真係無人咖~

我真係唔知平時呢到係唔係都係咁靜呢..真係無人無人無人~

今日天氣好好喔~ 我就okay~ 不過另外3人都話凍~

我都唔知係咩來~ 可能大學啦...

亞嬸凍到傻左~ 有太陽晒好開心呀...哈哈

向motel 行去都係十分鐘到...真係快過搭地鐵呀~

到左今日第一個景點

大家都未去過既昌慶宮

初一正日入場免費!

有d地方要跟 tour先入得~ 不過同行團友都無咩興趣行得咁detail~

真係全韓國都係呢d色~

同景福客都係差唔多格式~ 明政殿

呢到d 品牌好清楚呀~ 仲無人~

我要做九品呀!!!

明政殿

呢到比景福宮寧靜好多~

知唔知佢有咩用呢? 唔係垃圾桶來咖~ 佢叫DeMe係古時裝水嚇走火魔用咖~



昌慶宮都係比皇后住多~貞熹皇后、昭惠王后、安順王后仲有張禧嬪

有睇下韓劇都識一兩個既~



我相信佢地係避邪



行左大概半小時就走得了

好清楚見到幾時起啦 1987年~ 我只係幾歲既時候~

見昌慶宮行去仁寺洞都唔係太遠就行去啦~ 朋友中途買左個栗子醫醫肚~

其實一路行一路有搵野食咖...不過真係收晒羅...

行到去仁寺洞~ YEAH~ 大部份收左!!!

WOW~~ 終於見到有餐廳開啦!!! 係你啦!!!

門口係韓屋型~ 入面都整埋韓紙燈~ 我地其實都等左成10分鐘位咖~

不過唔緊要啦最重要係有得食!

叫左兩個SET 一定夠4個人食啦~
左面係韓式牛肉~ 有泡菜有豆腐有年糕、右面係豬腩肉~ 比晒菜你包來食!


平時人山人海...今日都休息了!

左面係友人呀媽...右面係友人...驚死無人知佢地係兩母女???

朋友好中意食甜野...見到即時去買返個黑糖餅食...不停話好食好食...

由於友人母親年紀唔細...佢個女要帶佢回MOTEL午睡...怕佢地唔識路都係一齊返MOTEL~
呀媽順手著多條褲暖D呀~ 哈哈!

沒有留言:

張貼留言