DAY 2B-首爾濟洲釜山四人行 12年1月23日

返MOTEL 休息下~ 呀媽加返條褲我地2人就再出發~ 約左另外兩位晚上7點明洞等!
跟住去邊好呢就去弘大搵搵牆畫~ 順手帶呀媽行下瑪麗外宿中拍攝地方

因為J2播緊~ 呀媽追緊~ 帶佢行下拍過地方睇下認唔認得呢~

年青人都係好動~ 初一都有開舖~

張生又見你啦! 我媽認得你呀!

瑪麗外宿中又出現

唔識日文韓文都識公仔啦~

好型WOW~

今次行到好遠啦~ 見到有少少牆畫

一路行都有D小店~

佢唔靚...不過唔係搵到咁多牆畫

呢張我有見過呀

呢個都唔知有無見過了...

之後再行都搵唔到其他牆畫...下次又要再去了...哈哈

個女仔畫到好似鬼咁...

好似係瑪麗外宿中無缺間屋呀~ 似咋...唔SURE~ 順手行埋~

最後又見幾福

靜D呀~


呢個我中意呀~ 貓貓呀~

訓得幾甜


路過~ 套劇無睇過


呢D太行貨了

呢個有意思呀~

行完啦~ 今次又係臨時加插所以都係睇到D睇唔到D...下次再來啦!

未夠鐘去明洞~ 行到勀~ 休息下啦!

同呀MUM TEA一TEA~ 一人一杯GREEN TEA LATTE~ 仲買左4粒小DONUTS 7200WON

返到明洞等左佢地一陣先見佢地出發幾驚佢地唔知醒...

張根錫又霸多個衙頭

街邊檔口仔買既GALAXY套~ 因為朋友仔換左就睇下

朋友買我負責幫手姐~ 好淋WOW~ 幾好食!
之後周圍行下啦~ 朋加仲買到野TIM~ 行完要食飯啦~ 餓啦~

神仙雪濃湯~ 今次有時間來搵你~
我親愛的李勝基做過呢間雪濃湯大少~

我已經去到門口啦!!! 佢竟然同我講初一早收呀!!! 收7點!!! 頂!!! 去到門口都無得食 ><

雪濃湯無得食就去左 全州中央會館 睇下有無飯食...

入面係十分多人~ HK人,,,日本人...

先來一個海鮮煎餅~ 好味道~~

再來一豬一牛石頭窩飯~ 另外兩位太細食...兩個飯加埋碟煎餅就飽了~ 加埋係 35000won

粟米味

禁晚買蛋糕間店~ 今日比較多就影下啦~ 下次都會食既~ 唔錯唔錯~ 周圍都有!
大概9點就回程返 MOTEL~ 休息休息~

沒有留言:

張貼留言