DAY 6-B 首爾/意大利11年10月10日

睇完教堂就行去 SITA 車站搭車去SIENA EUR7.1

時間唔知夠唔夠就向車站買左個包食啦~ EUR2.3
經過某城牆
中途都會停站~
仲見到葡萄園~
OH YEAH~ 見到啦~ 到啦到啦~
落車影低個時間表先
落車既地方~
唔...一落車就知原來無DOWNLOAD SIENA地圖...
無地圖~ 又唔見 旅遊中心...唔...跟住人行啦~ 最方便~
要影低經過D咩~ 唔係一陣唔識返轉頭!
同佛羅倫斯一樣的建築~
唔識的某人
有個咁既牌應該都係重要地方
呢到D街燈好型WOW~ 有藍色~
仲有紅色
呢到無咩人...轉左入行仔~
點知有間教堂就入
入面係白雪雪的
教堂細細
該有既都有
永遠都金光閃閃
   
 比起之前睇呢個當然細好多啦~
唔知佢地有無分派別呢?
另外仲有D天主圖畫
之後行下行下又唔知行左去邊
行錯路搭左個電梯落山...當然要行返轉頭
行返轉頭行下行下就行岩路
去到Piazza del Campo ,見到高102米的 Torredel Mangia
抬頭望都見到
野豬???
廣場係扇形或貝殼形 有最美麗稱號~ 不過最美麗角度應該要向上面向下望
廣場都好闊咖
周圍走走~
鐘樓下面
D人只坐向有太陽既地方~
無太陽真係無人坐咖~
個天真係好好呢~
青蘋果同蛋XX~ EUR2.5 青蘋果酸酸甜甜好清新,蛋味就好滑~
上次向威尼斯都係食呢間不過唔見左張相~ 佢全部雪糕都有日文名好方便~
之後跟指示去到 Siena Duomo
嘩~ 影出來真係靚!
由黑白兩色大理石組成
佢都有粉紅色呢~
佢都有好精細既雕工
母狼猥子雕像
 
有黑間既教堂我都好似無見過
由於佢參觀要買票...佢既售票處又比較遠我就懶得行去買!
唔入教堂參觀就走了
行返去人來人往既大街
到底樓底有幾高??見就得3層~ 但棟棟樓都好高
托斯卡納風景~
好靚喔D碟~
又見到狼啦~
呢到D路都係兩邊樓高高~
行返轉頭陽光無晒啦~ 不過藍天尚在!
係時候回程了~ 希望搵到路啦
好多隻鬼佬金華木腿~
都係教堂Basilica di Santa Maria dei Servi
見到岩岩個大教堂呢~
一眼就睇到金黃色既鐘樓
日落錫耶納~ 再見啦!
終於行到返車站啦~ 先頭行得太遠
好彩意大利車唔準時~ 我以為要等好耐先有車
車票係向下面買咖...
6點半到有車就走了~ 車費都係EUR7.1
返來途中個天好靚呀~ 不過一路架車都行得好快影得唔靚...
返到車站行左陣近車站既超市~ 成日想買都無買!
晚上經過影張啦~ 肚子餓趕住搵野食~差不多九點啦!
叫左罐可樂爽一爽~ 今餐麵包有兩隻~ 有隻係軟包咸咸地好味D!
我個晚餐來啦~ 我明明叫牛扒咖~ 肉呢??
原來D牛肉收埋向菜入面~ 呢碟野好豐富咖~ 有芝士、菜、牛肉、仲有煮過既薯仔~
食返一餐清清地真不錯~ NICE!
呢間無餐台費係個野飲貴D同要加15%~ 不過都OK既...
因為好中意今晚個晚餐我專登出門口影低佢EUR18.5果個
意大行婚紗就影一影啦~
食飽飽就行返去啦
又係佢~ 一定會經過~
行返到住附近啦~

3 則留言:

  1. 充滿了陽光喎, 我的行程多是下下天, 精彩的照片.
    [版主回覆05/28/2012 13:01:19]全程意大利都係藍天白雲~ 多謝個天, 下下天就陰暗d另一返景況...狼狽 ^^

    回覆刪除
  2. 好少香港人去SIENA 玩,你都好識玩喎。
    [版主回覆05/29/2012 10:29:09]唔係呀 我向BLOG SEARCH 都幾多人去呀~

    回覆刪除
  3. 意大利!真開心!好多年無去過咯
    [版主回覆05/31/2012 01:04:03]我都係第一次去姐~

    回覆刪除