DAY 6-A 首爾/意大利11年10月10日

 間房出面~ 我就係住地下個層~ 不過好寧靜wow~

加 EUR3 既早餐~ 牛角包好味道~ 另外個包都熱咖~ 加埋杯新鮮泡沫咖啡~ OK晒!
一應俱全~ 桃子醬我中意呀~
今日第一個目的地係去行超市~ 就向住既前面無幾遠~
左面D機係用來睇成分標籤~睇下有無特價~ 右面係藍加車仔~
你睇呀伯伯幾型~
食食食~ 都係食食食~
肉都係一盒盒~
呢個正呀去到意大利一定要買!!! 常溫下係水...放入冰格就會變左雪糕~
正宗意大利雪糕~ 一盒係有兩杯仔~ 我向羅馬先大量購入~
11點幾就行去市區~ 其實都係行十分鐘到
我都唔知咩來~ 拱廊
應該係專賣二手野地方~
行到啦~ 見到聖母百花大教堂啦!
用左陰天MODE比較深色
手機影既白D~ 喬托鐘樓(Campanile di Giotto)
圍住佢行個圈搵入口~
一路行順手影埋啦
真係好似無咩見過出面有色
加加埋埋呢個教堂真係夠晒大
價錢永遠不詳既馬車...因為我係唔會搭
想影大教堂全景係無可能,市內建築物都圍住佢起幾百年已經密密麻麻了
不過佢真係幾特別有白、紅、綠淡淡地三色~ 向牆上面D雕刻多到過份...
果一排人像夠晒氣勢!
圓窗永遠最剎食!
到底個門要雕幾多個像先夠
打直全部都係雕雕雕
真係好花咖!
D像又雕得靚同好真呢!
有顏色真係靚~
洗禮堂~ D 人多到呢~
呢個門叫平淡D了
入去係免費~ 不過人十分多排左都成廿分鐘先入到去~
顯示24小時的鐘
都係影下D畫啦
我都幾中意呢D~
皇帝??
捐獻燭光不能少
入面係十分之大同寬敞...
〝最後的審判〞圓頂壁畫 wow~ 影到隻手好勀呢...個個都向天花板影影影~
click相放大睇啦~ 我都算影得好清咖啦真係好想睇以前d人點畫
呢壇就真係比較普通
比錢可以行幾百級樓梯上教堂圓屋頂,不過都幾多人我就無去啦...
要比錢就當然要有電梯先去啦...無就真係唔好攪我...
唔上頂行多陣就走啦
都係出面靚D~ 佢個紅圓頂真係VERY GOOD!
去下個目的地啦~ BYEBYE

沒有留言:

張貼留言