華欣曼谷餘下行程 12-13/5 2012


去完華欣水上市場又到下個景點啦~

龍寶露天大佛~ 個樣安唔安詳就自行FEELING~ 不過我覺得泰國可能好熱...佢幾瘦...

大家行下影下相又走得~

再下一個景點就係華欣木造火車站


路軌自由上落...行來行去同人影相 幾有殖民地色彩

去完火車站今日最後一個景點啦~ 華欣夜市!!!

夜市之花~ 好多團友幫襯呀~ 捉左導遊來幫手揀~~~


120BATH~ 乾包~ 一路行一路食~ 好耐無食啦!!! 當然無D24咁好食啦~ 過下口引!


今日真係飲左好多、食左好多...晚飯我都無食~ 見團友仔都好好餸~

8點幾返到酒店分房~ CHECK 下房~ 好快就落得街街行下沙灘~ 睇下星星~ 傾左陣電話啦! 夜市仲買左野食咖~ 芒果糯米飯60BATH~ 大樹波蘿40BATH~

個糯米飯真係好味道~~~ 大樹波蘿就生生地不過都好甜~ 唔係我一個人食咖~

最後1天啦~ 13-5-2012


每天都係6點 MORNING CALL LAST一天都不能免>< 房都叫做見到華欣七岩既海啦~ 哈 泳池~ NO WAY啦...開10點~ 我都差不多返到曼谷! 7.30AM出發 11點前返到 BANGKOK啦~ 好彩無塞車!!!

一到BANGKOK 先去BIG C自由活動~ 有個幾鐘慢慢行~ SO GOOD! 行完就行去食午餐~
向BIG C 買左支益力多飲下~ 19BATH

食飽飽可以跟導遊拜四面佛~ 唔拜就去返BIG C 等上車啦~ 食飽飽~ 團友散晒我就行去ARNOMA去個洗手間涼涼冷氣~

再返 BIG C商場向 BOOTS 買左少少野~

點幾兩點就開車去機場...大家都好順利咁上機~ 點不知起飛左兩次都飛返 BANGKOK... ~ 最後11點幾先起飛回港...其中過程唔講啦...

凌晨2點幾返到香港都算...有個團友羅唔到行李...同佢CLAIM埋行李離開機場係凌晨4點呀!!!

聽日仲要返工...向的士到 WHATS APP 老細返遲2個鐘啦...我都要訓咖

如果唔係回程壞機件~ 今次真係算順利既~
依家等緊保險賠錢~ 有$750咖~ AIRLINE就賠左$100

沒有留言:

張貼留言