DAY 7-A 首爾/意大利11年10月11日

佛羅倫斯第2個早餐~ 分別就係中間個包唔同~ 我覺得今日個多士好味d~ 好脆~有芝士有火腿~

今日報紙檔有開啦~ 買左兩張車票~ 1張一陣用,1張明朝用!
坐個巴士去 FIRENZE 買車票去 PISA~ EUR5.9
中途都會停站咖~
某運動場

落車了~ 架火車望落真係幾舊~ 不過入面尚可~

揀岩時間就向呢個站落啦~ 近好多!
大部分人都係向前一個站 Pisa C.Le 落車~ 睇地圖就見到差幾遠下!
今日個天又勁藍~ 雲都唔見~
一出站直行直行直行~ 因為真係無咩人向到落車...一路行都無咩人!
行一陣就到啦~ 又見到城牆!
一來就見到 MC CAFE
 WOW~ 比薩斜塔我見到你啦~ 奇蹟廣場(Piazza dei Miracoli)
大教堂、及鐘樓(比薩斜塔)
洗禮堂
佢都有黑條間住
 入去要買飛...又係好遠...懶得買~ 無入呀~ 哈哈
又係佢地啦~ 好多花
世界聞名遊客一定多
 
唔入去當然影下出面~ 周圍影影啦!
可以變走晒D人就 VERY GOOD! 呢個洗禮堂都幾靚
某門口
 
好長咖
我去到比薩斜塔下面啦!!! 呢個角度都幾斜咖~
一場來到當然每個角度都影下啦~
睇電視見上去都幾辛苦咖...行樓梯...一路上一路斜所以係無打算上去
唔上去當然要影下D無聊相~ 好可惜我無帶開公仔去旅行...有既可以捉佢影相
無公仔就用自己隻手啦~ 又單反~ 又手機好忙呀~ 嘿
唔好趺呀~ 我知你仲可以頂多300年咖~
唔夠斜?? 督督佢啦~
山長水又遠去到意大利~ 仲要去到搵比薩斜塔~ 腳架一定要帶!
呢張勁呀第一次試影...都叫做一TAKE成功呀!! 之後個D都無呢張個位咁好!
似唔似搵個頭撞佢?? 哈哈 因為我附近都其實幾多人...我一個人向到走來走去都幾外眼
影到OK就收手了...我面皮簿呢...
OK啦~ 玩埋呢張唔玩啦~ 今晚 UP 上 FACEBOOK~ 嘿嘿
望多幾眼~ 係時候準備走了
有兩個人真係可以有排玩咖~ 周圍都可以同比薩斜塔合照!
3隻肥天使
肥仔天使遮住比薩斜塔啦~
好多人都裝水飲...唔知係唔係泉水呢...我就唔試啦!
走啦~ 行過~ 阿諾河 (fiume arno)
向橋上
Santa Maria della Spina 小小教堂~ 防河水泛濫而遷到呢到
因為見就有火車就唔入去睇睇啦!
趕時間都要影相咖~
GPS 真係好有用咖~ 唔駛搵路~ 衝衝衝!!!
到啦到啦~ 腳仔軟啦~ 仲要學人用售票機買車票!
回程就行去好多人坐既 PISA CENTRALE
岩岩好趕到車~ 唔駛等好耐~ 都係EUR5.9  

沒有留言:

張貼留言