地道羅馬住宿~ AIRBNB.COM

 介紹下意大利住既屋啦~ 想體驗地道生活都幾唔錯

今個旅程第一次用 AIRBNB.COM BOOK 屋~ 上面有好多選擇~ 世界各地都有~
 睇岩SEND MSG 去問屋主等回覆就可以啦~ OK之後當然要比錢~ 要用信用卡付全款~
今次介紹係羅馬間屋~ 一共住左2晚 USD160 計晒所有費用~ 2人 / 1人都係同價!

 MARIO'S HOME
5分鐘內就向地鐵行到屋

都有住家 FEEL~ 因為真係住家~

屋主幾好咖~ 唔向屋到叫朋友等我門~ 我係早上十點幾就到啦!

幾有外國人既格局!

向香港我住既樓都無咁新咁靚~ 哈哈

呢2張係我影~ 同網站相差不多~ 廚房任你用~ 仲有小食, 乾糧比你食
 
 屋主影既

間房真係咁樣~ 不過我竟然無影到...

鎖埋房門就係你自己既私人空間~ 當然出面都可以用啦~

走既時候屋主都唔向到我係晚上六點幾先走~ 幾人性化~
當然住呢D屋夏天就唔好啦~ 無冷氣咖~ 涼既時候就無問題~ 有機會就試下啦!

 http://www.airbnb.com/tell-a-friend?airef=fcs0z2f442zz5
BOOK 屋記住CLICK 呢條LINK 註冊~ 定我賺返D錢 BOOK 下屋啦~

1 則留言:

  1. looks good wor, may be I will try next time I go to Rome
    [版主回覆09/11/2012 16:29:00]OKAY~ GA~ 兩個人仲平!!!

    回覆刪除