DAY 4A-首爾濟洲釜山四人行 12年1月25日

今日8點幾機飛去濟洲~ 住得1晚既5星酒店好快就check out ><
搭地鐵就可以直達金浦機場~ 行上去都有一大段路程
 
睇韓劇、兩日一夜見過無數次既金浦機場!

$400一程內陸機ok啦~ 見李勝基搭晨早6點幾機都要6萬幾won 啦~ $400好抵~

昨天大雪留下既美景

是日早餐~ 向機場便利店買, CREAM 好滑, 不過係甜DD @900won

轉左閘口~ 小心留意呀~
準時起飛~ 準時降落~ 順利去到JEJU~ 我到左啦~
一出機場落勁大雪...我地4個人加行李要搵架大的士, 我地就住向市中心只係搭左3700WON~ 抵到爆!!!
去到酒店放低行李就再出發~

出發之後第一個目的地竟然係便利店...本來想食野咖...點不知仲早好多店都未開...
出面街又大風...又落雪就去便利品坐下食下野~ 兩個飯團係1400WON~ 朋友就叮左個意粉食
食完坐左陣見D雪無咁大就去左旅遊巴站搭車去樂天酒店@3900WON
車程大概半個鐘至9個字啦~ 訓著左~ 落車就係樂天啦!

旅行團基本上都會來呢到~ 或者住一晚~ 不過今次機票加埋都唔平所以就無住一晚

韓劇入面一定見過

韓劇古裝都一定見過

雪暫時停左~ 就出花園行下影下相!

唔...我當然唔知佢係邊個啦!

個酒店都仲OK新~

樂天酒店最特別一定係呢3個風車啦~ 其實我係想晚上來~ 不過唔係住向呢附近就算吧!

某D角度呃得下人都似歐洲啦~

入面唔知點解有十二星座像...
海女??

影完~ 走得~ 搵飯食!

酒店側邊就有濟洲名物橘子
唔好睇個天咁好陽光...轉個頭就落大雪!!!仲要係超大大大!
補返張落大雪相~ 堅大雪
酒店入面D野食當然唔平啦...好彩見到附近有間食店雪中步左去~

下午2點啦~ 開餐啦~

第一餐就叫左個3人份量海鮮煱~
 鮑魚新鮮仲係生咖~
窩底湯唔知用咩煲超清甜~ 叫左兩個白飯用來撈~ 又清又好味!!! 仲有大量好甜既菜~
李勝基向節目話好食係無呃我呀~

先頭見叫一個煱怕唔飽叫多左個韓式拌飯~ 其實都可以唔叫~ 白飯加湯仲好味!!!
今餐食左79000WON~

沒有留言:

張貼留言