DAY 12首爾/意大利11年10月16日


起身執下個樣~ 就走啦! 8000WON 住一晚係好OKAY既~

梨泰院汗蒸幕出面係條好高既樓梯, 小心D呀!

WOW~ 今日好好天~ 可能禁晚落晒啦~
路過見到 CAFFE BENE GOOD 呀~ 入去食早餐!!!

一大早無咩人~ 好寧靜~ GOOD

呵呵~ 我既早餐! 8300WON~ CUP不千撈 同 CREAM窩夫~~~ 個窩夫同 CREAM 真係好味道!
CAFE 入面有 WIFI 就順手上下網~ 無啦啦想起東大門個一匹雞就睇下向邊~MARK低睇下搵唔搵到啦啦!

走啦~

地鐵歡迎你

同張 T-MONEY 增值先~ 有中文咖


HI~ 勝基 SI~
之後就去左東大門附近

跟某網友提供路線搵一搵

唉行來行去搵左成粒鐘都唔見呀 >< 途中都已經行埋街TIM...放棄啦!

東大門一定見到清溪川
放棄之後就去返鐘閣打算食春川雞...但去到 竟然換左店...無左

最後都係食雞!!! 變左安東蒸雞羅~ 哈哈

你無睇錯~ 食過既人就知我有幾過份...我係一個人叫左一碟...呢到係二人份量 XD.27000WON
老闆先頭見我一個人話唔食得...因為佢無一人份量, 之後我話OK啦~ 我一個人食我知有幾大碟啦!
最後我都唔係食淨好多之嘛~ 雞第一件事食晒~ 麵食左三分一啦~ 同隔離2位姐姐差唔多啦~ 佢地仲要叫飯食

食飽飽行左陣文具店就搭地鐵去首爾站係打算去 LOTTE MART 掃貨..
但星期日實在太恐怖D人多到行唔到...行左一陣走左啦!!! 打算去機場E-MART買!

之後其實都係三點幾見有時間就無搭機鐵去機場!!! 我真係好後悔!!!

韓男友真係唔易做咖~ 女朋友肥D都死...

我一定認住呢架6050 收我 15000WON 個幾鐘先去到機場...人都顛!!!

今日簡單收獲~ 點都要買少少啦!

去到機場本來打算快快手去E-MART 買D野就走...
點不知 SHUTTLE BUS 都搭錯左...我真係^&*(()%%#$@*, 最後乖乖地羅行李入機場行啦><

又再見啦首爾~ 我好快又來探你啦!

 其實去程同回程都係坐A380...我一路都只係以為係新機~ 有 USB叉電~ VERY GOOD!

2011年既旅程全部完結~ 意大行之行係住比較貴因為我得一個人又唔想住太差~
總括去歐洲都真係唔算貴~ 中意韓國既人坐大韓轉機都幾好~  一次去兩個地方~ 抵呀!


1 則留言:

  1. かおる17/8/12 08:51

    直接同airline訂? 咁好既可以停兩個地方, 咁張機票幾錢呀?
    [版主回覆08/17/2012 12:45:53]全包 $6900 我向自己公司買 但要早買 上大韓個網都有
    朋友去7月去德國$7XXX全包

    回覆刪除