DAY 5A-首爾濟洲釜山四人行 12年1月26日

今晚會去住木屋仔~ 所以執好野就寄存行李向 HOTEL


司機好準時來酒店接我地~ 今日無落雪~ 無禁日咁凍

離開市中心無耐就停左向海邊D黑岩石比我地影下相~ 司機自己停
 
D 石真係好黑咖

影完上車繼續行

藍天開始開工~
 
第2站就去左玻璃博物館~ 當然要入場費啦 @8000WON
 
入去啦~

佢係用玻璃做咖! 好高大呢~
 
近D~

D魚係玻璃來...

超 MINI 玻璃迷宮

花園裝飾都係玻璃
 
晚上會著燈就靚d

求婚介大左d wow

玻璃版濟洲伯伯
 佢地靚呀~

LIKE 呀~

 
仲有好多其他
呢個真係 SO FUNNY~

睇完就出返室外~ 真石頭加玻璃大石

玻璃石頭有好幾隻色

無聊都要影下~
 
SO BIG!!!

保證你知道自己向邊

佢都要用玻璃??

有陽光透出來靚D!

中意就拋錢啦

好明顯見到係玻璃啦

紅黃樹都幾OK呀~

我中意呀

仲有佢地

詹星台都整埋

 
 佢都幾似真呀

行完一個大圍啦~
 
最後影埋個勁大酒杯~ 走得~ 中意影下相呢D地方都OK啦~

佢就係我地今日包既的士~ 司機只識韓文~日文~ 十萬WON一天~

1 則留言:

  1. 妮個館ok 喎, 係一個影相嘅好地方, 但如果太涷我就怕怕嘞.
    自己脾氣差, 好佩服你經常帶屋企人同朋友去旅行, 因為滿足佢地需要好唔容易呀.
    [版主回覆08/29/2012 14:19:36]我脾氣都嘛嘛地, 所以同我去旅行一定要無條件聽我話, 我食咩佢食咩!!! 一定要中意食野~ 個日都唔係太凍既 0-5度啦~ 哈哈

    回覆刪除