DAY 5B-首爾濟洲釜山四人行 12年1月26日

 行完玻璃館我地就去 綠茶館~ 甜品做午餐~ 哈哈

去到濟洲我相信大部份人都有來~ 相入面3個都係我既團友~

一入大堂就見到佢~ 簡簡單單

有個大格仔櫃放左好多茶具向到~ 當然要影下啦!

可能係日式

寫住中國啦

德國

呢個都靚

睇完茶具...SHOPPING 一陣先啦~ 食野啦!
 
  其實明洞佢都有分店...仲多款d~ 不過來到濟洲又點可以唔來!!! 呢到係4個人既 LUNCH~
雪糕個個來到都食~ 紅茶, 綠茶蛋糕一齊食~  加埋38000WON


真係幾有綠茶味咖~ YUMMY~

蛋糕都好味道~~~ 中間D CREAM 都好好味~~
呢個係 GREEN TEA LATTE~ 暖既~ 唔甜~ 所以比左4粒曲奇你食~ 有得賣咖!

食完綠茶午餐同SHOPPING完就走啦~ 記住行返出去同雪綠茶影相~
 
日本綠茶出名就係人都知啦~ 不過韓國綠茶已經急起直追!

又出發啦~ 去下個景點~  松岳山

到啦~ 今日真係超好天呀~ 松岳山係睇2日1夜見到

我終於來到啦!

天氣好到見到有好多雪既漢拿山~

左邊個山仔係山房山~ 佢地都係見到山房山就知到左松岳山附近~

WOW~ 遠遠都見到D水係好清

今日濟洲好歡迎我呢~

來張360度

靚呀

一望無際既大海~ 呢邊係東海
 

山後面就會見到加波島...我都好想去咖...

呢個松岳山得一百米多D...D路仲整到十分易行

兩個島仔叫兄弟島
我就向到回憶下李勝基行過既路~ 團友向前慢慢行~ 嘿嘿

D水清到呢~

呢D絲帶係代表呢到係 濟州奧萊路之一 奧萊路係解狹窄小路既意思~
2007年開發至今暫時有14條路線~ 開發目的係比步行既人欣賞濟州既風景~
途中有時會經過

仲有好悠閒既馬匹

唯一可惜係無行遠D影加波島~ 就向山後

影影下海...我以為眼花見到有黑色物體向到侑,,,
WOW...原來係黑毛羊...

低能咖!!! 佢地向崖邊跳來跳去...我行都唔敢行埋去...

佢 啤 住我呀!!!

行到中間就無行啦~ 哈哈 睇多次2日1夜原來佢地係行到去最前 ><



 除左大長今呢到一定有拍過韓劇 ...但唔肯定咩劇啦!
搵返司機我地就走啦~

架車經過食店朋友就買串魚旦比佢媽食...我就影多次松岳山

之後司機車埋我地去山房山~

好多包心菜呀

一係蔥...一係蒜

冬天都見到綠油油~ VERY GOOD!

唔...我都唔知點解有架咁大既船...

上面有廟有佛有煙臺~ 不過人影都無隻~ 哈哈

到底架船係做咩? 又唔似以前D 船

仲有佢地...比人影沙龍??

唔知邊個~ 但都影下~

我都無見過有人...佢主人唔知去左邊~

沒有留言:

張貼留言