DAY 9-B首爾/意大利11年10月13日


Swiss Guard (瑞士衛兵) 只係遠遠見到

行返去廣場時候唔早啦~ 拿拿聲衝去聖彼德大教堂~ 因為我都唔知佢收幾點

聖人雕像

未入教堂向右下角方向放低腳架啦~ 入面仲有洗手間

星期日一定超多人
 行到啦~

WOW~ 向出面我真係睇唔出佢係咁大...

好出名既 Pieta (聖母殤子像)
 
WOW~ 真係幾高

歷代教皇的肖像

金黃耀眼的馬賽克鑲嵌而成

入面真係幾大咖!!!
青銅華蓋 (Baldac Chino)  立於教宗祭台上係教宗烏爾巴諾八世 (Urbano VIII)
委託貝爾尼尼雕製華蓋由4根高達20公尺 的金色橄欖枝和桂樹枝葉裝飾著的螺
旋形銅柱所撐起重成3萬7千公斤華蓋下是教宗祭壇只有教宗先可企向上面

教宗祭壇下面係聖彼得的陵墓

手工好精細~ 雕飾上D蜜蜂係表示烏爾巴諾八世是來自於以蜜蜂為家徽的巴貝里尼家族
 超金!

成日見到個頂入面就係咁~ 畫都係用各種顏色馬賽克拼出來~ 佢係全世界最高既穹頂

彼得寶座 (Cathedra Petri) 都係貝爾尼尼所設計
椅背上兩個小天使,手持開啟天國的鑰匙和教皇三重冠
寶座後方牆壁上開了一扇圓形玻璃窗,中央處有隻鴿子象徵天主,
由此輻射出12條線代表耶穌的12門徒

聖彼得銅像~ 銅像頭頂光圈係聖人特有的標記~ 高舉既右手代表祝福與訓導,
而在其左手則握有兩把開啟天國的鑰匙~ 傳說摸著雕像的右腳,就能得到聖人的祝福

真係堅大! 走啦~
 呢二百幾條柱真係好堅!

有腳架時就影多次啦

行完教堂出到來都開左燈了~ 正呀~

街燈影得無咁光就好d

技術有限...我就唔識點樣同佢地影靚D~ 可能要行到好近影先有氣勢~ 下次啦

CLOSE UP大圓頂!
  屋企同公司都做左WALLPAPER~ 影得好清楚咖~ 我向自己電腦睇好滿意~ 哈哈

影RAW十幾MB一張相既好處就係燈光可以自己改, 我都係影夜景先會用!


晚上既聖天使堡~ 我明天再來參觀你呀!

影一影隔離!

我真係好攰下...是但搵架巴士應該岩就跳上去, 搭一個站都好!


搭巴士加 GPS 搵到許願池啦~ 向GOOGLE都無MARK低...睇唔係太清晰既地圖搵
去到許願池~ 嘩羅馬既遊客真係無分日夜...多人到爆~ 個個都要合照加合照


迫迫迫~ 搵搵位

上一層先有位開腳架

只可向側邊影啦...中間人多到係無可能開架腳...

影完啦~ 走時影下呢到有幾多人啦~ 見唔到既地方仲有好多咖!
係時候要食飯~ 呢到因為許願池好明顯係勁旺既遊客區~ 邊間多人得來又有位就入去啦!

間餐廳原來好大~ 坐入d 好寧靜~ 又開水啦!

叫左個蕃茄沙律好新鮮~ 好好味呢~

仲有今餐就係食下意大利雲吞仔~ 夠芝士夠CREAM我就中意啦~ 好味!

最後當然食返個甜品啦~ 真係有咖啡向入面~ YUMMY~ 食左3樣野加埋水一共EUR24~

食飽飽行返去 Barberini Fontana di Trevi 都差不多十點~
搭巴士返去屋好好執行李啦, 明天向羅馬最後一天了


1 則留言:

  1. Dailysunsun Sun煮意4/8/12 02:26

    我老了,冇力去影夜景,今日去咗Florence。撘Eurostar 1.5hr。都幾貴.
    [Dailysunsun Sun煮意回覆08/07/2012 03:59:43]咁快又去,你就好啦。
    [版主回覆08/05/2012 22:59:56]呵呵~ 夏天去歐洲簡直係挑戰!!! 我上個月已經買左機票農曆新年去歐洲,
    玩得開心d 遲d 睇下post 個italy雪糕比你向起市買~幾正! 可以買返hk
    [Dailysunsun Sun煮意回覆08/05/2012 02:49:06]四十幾,但係揀咗first class, 因為同2 class一樣價,下一程就買到平D嘅 二十幾,所有mini 都sold out。八少 一個月前才決定去意大利,機票都係二十幾日前才買,有機票同酒店就出發。我響羅馬勁曬勁辛苦,可能年紀大了。
    [Dailysunsun Sun煮意回覆08/05/2012 02:36:49]4
    [版主回覆08/04/2012 02:47:22]Gtv 即日買當然貴啦,我出發前兩個月就買mini 票 eur十幾蚊, 你依家買駛唔駛三十幾?

    回覆刪除