DAY9-A 首爾/意大利11年10月13日

旅程又去到尾聲所以訓飽飽先起身啦~ 起身見到男主人現身就問下佢邊到有好大既supermarket~
  我住楝屋門口, 可以整走幾級樓梯就好

屋入面有好多~ 羅包食食~

超市搭地鐵一個站就到啦~ 一出站就見到~ 超大間!!!
 
意大利人最愛!!!

唔知香港有無呢??

有料牛角穌

睇到都覺得甜...

佢都唔係太平呀?

奇異果就真係好似好平~ 下次去買來食~ 下次我有3個人呀~ ^^

見幾多人買我又買左食下~ 早+午~

買完即刻可以食~ 仲送麵包同水~ 有台同登坐TIM~ 開餐了!!!

右上係芝士麵團~ 好有咬口~ 食落又無粉味~ 右面係芝士焗茄子~ 好濃味~
下面就係雞啦!
EUR7.9~ 仲送支水~ 平呀~ 都幾意大利風味~

買完野帶返家就出街啦~ 今次學人搭巴士~
 我想我住個到一定係住宅區啦~ 馬路都唔算好多車

入城啦~ 其實都好快既

巴士經過

坐巴士去到Barberini Fontana di Trevi 就轉地鐵直達
Ottaviano San Pietro - Musei Vaticani

見到佢就好右轉行去 Vatican Museums
右手面就係~ 沿住城牆行仲要行好遠咖
入場費 EUR15 , 我成三點幾先去到都OKAY啦~ 起碼唔駛排長龍~
有地方寄存個腳架再入去行~ 扶手電梯側邊

 唔知以為向地上面~ 呢到已經係上左樓咖啦

個金球真係好搶眼~

佢有寫明D水唔飲得咖~ 哈

三點幾入去我OKAY咖啦~ 我無咩藝術細胞, 行下影下就OKAY啦~

博物館我都覺得差不多~ 都係行來行去,,,

韓國團~ 我又聽下~
 

同我住間屋個人面有得揮...恐怖多過藝術...

呢D就藝術D啦~

點呀~ 咁悠閒

我中意呀~ 浴缸~ 哈哈
 


我好似向佛羅倫斯見過你WOW

幾有氣勢!我都唔知有咩用...勁大勁大...應該唔係棺材呀...

SO BEAUTIFUL 馬賽克地板~

都係呢D花啦

金光閃閃又出來啦~ 新既一樣!

天使仔佢地肥DO DO 真可愛

織出來咖~

都幾多團咖

佢應該係耶穌呀?? 我聽D英文導遊講邊面望住佢都係同你對望
 
嘩~ 真實版威尼斯人天花板呀~~
太陽真係可以代表羅馬

意大利我會再來呢~

威尼斯我去過啦~
D花邊都畫得好靚呢~
再來一張威人走廊~ 靚靚呀



行到某路因為維修所以見到大樓出面

真係成屋都係畫

放大睇下位男士D肌肉...好勁...
呢到係行去西斯汀禮拜堂間...入面唔比影相...有最著名的濕壁畫  "最後的審判"同"創世紀"


好似係"創世紀"圖 我都偷影左一張咁大把...之後向入面坐下...睇下因為偷影比人趕走既人

成人版天使

清清地都靚

我相信佢唔係玻璃!

應該係比人企既台

 
古羅馬啦

真係全部都係教...

嘩~ 好多天使呀

幾鬼魅
  唔知幾多年前既羅馬
粉藍圓頂都幾靚~
 
 
郵票都影下

MTV 背景呀~~~

呢D真係好靚

唔知係咩啦

唔知咩來呢

勁似蛋糕鏟

駛唔駛鑲石呀
呢D真係靚呢
 

迴旋樓梯一定要影啦


唔知係唔係就收...好知唔有D地方都無得行? 大英博物館同羅浮宮好似大好多

出返來先影下個門口~ 個個都向到留影...

行左咁多日...雙腳好攰了... 仲要繼續行呀

1 則留言:

  1. Dailysunsun Sun煮意2/8/12 02:26

    QQ, 我晌羅馬呀, 今日去咗梵蒂岡,行到對腳好痛,依家晌酒店睇你個blog呀.
    [版主回覆08/02/2012 08:43:06]我三日行左三次去梵蒂岡,,,攰到爆 記住去天使堡~ roma pass 包埋咖~ 風景very good!

    回覆刪除