DAY 5C-首爾濟洲釜山四人行 12年1月26日

離開山房山就去埋最後一個景點

藥泉寺~ 佢係濟州島最大寺廟

行上去啦

去之前無上網睇下介紹走左寶~ 入面有唔少佛像~
寺外又有唔少靚木刻, 因為去到都靜英英就無行入去...
用條魚打鼓???
周圍都係柑~ 仲要好大隻
佢地真係堅大!!!

佢地似係柚子多D

出面係海來咖~ 我再行高D就影到海

景點行晒~ 返市區做好重要既野~

經過禁晚行既 E-MART

到達市中心~ 仲要繼續行

目的地到啦~ 去 東門市場동문재래시장 買餸呀~~~

去到濟州梗係要買海鮮啦!!!

買咩好??? 一定係鮑魚啦!!! 一陣話你知買左幾多錢!!!

咁 BEAUTIFUL 當然要買啦!!! 6500WON

韓國 D 栗子好大粒咖~

 
司機買咖...真係買晒 @.@
買完餸司機就車我地去今晚既住宿~

Jeju Hunsvill Pension 140000WON 1晚~ 可以住4人
到達木屋仔~ 叫左司機明天來接我地~ 包多一天車~ 今日9點開車~ 到走時好似4點幾
11萬WON連飯錢啦~ 因為我地都無食飯~ 4個人係好OK~ 中意去邊就去邊~

去到唔知搵邊個 CHECK IN 好~ 只係見個 呀豬媽 向到執屋~
仲要好似唔知我地來住, 之後打比男主人先識比鎖匙我地入屋!

木屋仔有兩層~ 樓下比朋友同佢媽~

我就中意訓上面啦~ 幾寬敞~ 個地下當然係暖啦~


條樓梯都真係行左好多次~ 哈哈 兩位呀MUM向到開工啦~

兩位小姐當然要影下白痴相~

登登登登~ 今晚既晚餐~ 我想買多D...但司機話夠食叫我唔好買!!!

佢地係甜咖~ 打破我媽既魔咒

濟洲黑豬 33000WON~ 6大條!!!

呵呵~ 主角~ 主角~

洗到乾乾淨淨~ 25隻一共只係 40000WON~ 二百幾咋!!!
 天仲光行出去影下啦~ 不過無太陽開始凍啦~

冬天有冬天既好~ 幾寧靜~

到似一遊!

我朋友幾專心影相

再夜D就開燈啦~

就天黑啦!!!

有雪、 有屋、 有樹,有燈~ 靚靚啦!

要BBQ 要加 10000WON 起爐費~ 但要留意佢地係用煤唔可以直接燒咖

要加塊錫紙先好燒呀~ 睇得2日1夜多今次仲唔到我燒!!!
 

今日我係Q! CHEF~ 哈哈~ 3隻野怕凍我就向門口燒比佢地食~
黑毛豬真係好爽~ 鮑魚係好淋好滑~

食完係岩岩好~ 不過我相信多D野我都仲食到~
食飽飽就向到睇下電視~ 上下 FB~ 悠悠閒閒~~~ VERY GOOD!

今日O'SULLOC戰利品~

一大盒有兩盒曲奇~ 綠茶同Earl Grey tea 味道11000WON

呢個要買呀~ 凍水都得咖~ 用樽加水加茶包係咁搖就出味~ 仲向公司飲緊!!!

仲未飲~ 太多野飲~ 好忙!
明天都要早起~ 洗白白早D訓啦~


沒有留言:

張貼留言