澳門美食:新葡京DON ALFONSO 1890

食食食~ 我會一連幾編都係食~ 遊記未有MOOD寫住~
不過佢地都係8月尾時食~ 唔係好耐之前
25/8一落船就坐接送車去新葡京

上年向新濠食個間轉左名上網見果星期 LUNCH MENU 好似麻麻地就BOOK左新葡京呢間
DON ALFONSO 1890 南意大利菜~ 上次去都想食咖~ 不過見佢貴d就無食到

意大利餐廳當然有意大利風景啦~ 不過係幅畫

 
先講價錢
2 courses with dessert $280.00

3 courses with dessert $380.00

Full menu $480.00

我D CHEAP民都係食2 course ok啦!

餐具好重手...有可能係銀呀~ 有可能...每食完一道菜都換...
MENU 我上網已經睇好晒~ 仲搵晒人地食過既樣睇下~

叫好野就上麵包~佢d 麵包每個細細真係有好多款咖~
唔夠呀再叫~ 多多都有全部都係即日焗~ 仲熱同脆咖~ 記住問佢羅黑醋~ 真係好食

香草蕃茄軟包一定要食多d!!!     1890佢係標誌~ 脆咖~              食佢地真係食飽咖!!!  
       

油甘魚刺身加腌意式青瓜~ 算係開胃小食每人送一碟~ 加左腌青瓜我竟然食到刺身~ 勁!!

我地一共4位~ 2位2位SHARE~ 我只影自己有份食個D~

Romanesco broccoli soup with tartar of prawns, Bottarga and baby lemon balm
羅馬西蘭花湯配生海蝦、乾魚子及香草

蝦係爽身~ 湯係杰身同滑~ 好味道~~

Crispy layers of scallops and green asparagus with sweet paprika and sea urchin sauce
香脆帶子千層粉配青露筍及甜椒伴海膽汁

帶子甜加埋脆脆一齊食就爽口D~ 海膽汁海膽味唔係太濃~ 不過都食到海膽味~ 


Garoupa “Acqua Pazza”
拿玻里特色煮石斑

佢係主菜來咖啦~ 10個人8個都食佢~ 魚比想像大舊~ 真係好滑
跟兩塊超熱同脆麵包點湯真係 VERY GOOD!!! 一定要食!!!


Angel hair with citrus zests and sautéed Mediterranean shrimps
天使幼麵伴地中海蝦

飽肚之選~ 蝦肉實同彈牙有蝦味~ 份量都唔少...係個天使麵煮得有少少粘口同有DD粉味

朋友甜品都未食就出去自選甜點

Hot chocolate cake with banana sorbet and tangerine marmalade coulis
熱朱古力蛋糕配香蕉雪葩及橘子果醬

我MUM既~ 熱朱古力蛋糕唔係流心不過入面都係有朱古力醬~雪葩就係好香蕉啦~


Hot dumplings of pears, pinenuts and raisin served with buffalo ricotta sorbet and raspberry sauce
意式雲吞釀香梨、松子、葡萄乾伴水牛芝士雪芭及紅桑子汁

我的~ 好脆~ 好西式既甜品~ 好味啦~~ 正正

LATTE 時候~

我揀既~~~ 食晒!!!

總括就係十分OK啦!!! 下次都會食~$308一位 服務加食品都絕對OKAY!!!
見野少少怕唔飽??? 我真係食到好飽呀~~ 可能D麵包食完先向胃發漲係勁飽~

沒有留言:

張貼留言