還不錯~ 澳門黑沙灣威斯汀酒店

做左旅行社之後先知澳門酒店真係可以好貴~ 星期六一千個大洋都只係住到3星酒店...

又新又靚既5星級...BUDGET無 $1500以上都真係唔好諗!!! 講緊係淨房咋~

HOTELCLUB 幾個月前威斯汀特價~ 星期六淨房全包$84X~ OK啦~ 見佢泳池都好似幾OK~ 即BOOK~


雖然酒店真係有D遠但房間出面就係黑沙灣沙灘~ 都幾旅行FEEL~ RELAX嘛~

2間房比左相連房可以打開門互通~ VERY GOOD~ 兩間都係雙床~ 絕對屈到4個人~

電視就向櫃入面無打開TIM~ 仲係舊電視~

酒店叫佢做天夢之床都幾舒服啦~ 不過朋友話床太高~ 我就話高床暖枕嘛~ 唔識貨 ^.*

好似係每間房都有露台

洗手間無影~ 有浴缸~ 有企缸~ 分開的~ OK

夏天去得澳門都係為左游水~ 唔好以為無人泳~ 影相時間係第2朝早上7點10分...人都顛!!!
CHECK IN果日我都泳左水啦...但呀媽捉左我陪佢游早水話唔好浪費 ><  我仲要3AM先訓...
朋友仔就好啦~  佢同佢MUM仲訓緊 ~><~

泳池有兩邊~ 真係OK的~ 仲有個按摩池無影~ 有我MUM泳裝費時嚇親你地啦~

有特價星期六 $8XX真係住得過 每半小時有接送車都可以接受~
不過晚上最好就搭的士返去啦~ 所以4個人去威斯汀就好~
車仔滿左又要等下架~

1月再去澳門~ 下次住新酒店金沙城喜來登~

2 則留言:

  1. 好有,那些年,的感覺,我上星期去左,金沙城中心假日酒店,$888住得過特價。
    [版主回覆10/14/2012 13:16:46]之前同朋友book金沙城中心假日酒店$530咋 哈哈~ 仲upgrade 左 去康萊德~

    回覆刪除