DAY 6-東京伊豆賞櫻溫泉樂 12年3月6日


又到最後一天~ 放好行李就出發~ 今日行程係去築地

最後一天就天陰陰好彩無落雨啦~
 半日時間最好就去築地食一轉~ 上次同呀mum都無來食壽司

先去行街先啦~ 因為我地食個間未有咁早開

好難有咁大碟...當然我都未食過

松露~ 經常都超多人

試食時間到~~~ 好味好味~ 送飯一流~ 我都有買!!!
 即開又凍又爽口鮮甜既生蠔 ¥300

堅好食!!! 再食~ ¥300 again~
 開啦~ 開啦~

唔去壽司大~ 大和呢d熱門店~ 上網睇下日本人推仲揀左佢!!! 『鮨國(すしくに)』
 

menu very good 呀~ 識羅馬發音都叫到

店仔細細就係得一個仕應同師傅~ 先上茶~ 我好快就叫好野食
想食比d耐性啦~ 得一位師傅整~
 
野食到啦~ 三文魚子拼海膽丼~


高空拍攝~ 係唔係好正呢~~ 三文魚子我唔食~不過另外兩位嬸嬸食得好開心

再來~ 再來~ 全海膽丼~~~ 就係比佢吸引左來~

wow~~ 滿晒咖~ 好甜好好味~~ 我其實真係第一次食海鮮丼~ 因為成日覺得好多飯~

最後一個10貫 set~

好大件咖~ 嬸嬸話新鮮~
 

唔食生魚我就食佢啦!!! 甜呀~

仲有佢~~正呀~~
食左幾錢? 價錢向晒到啦~ 好味好味~ 最貴呢餐啦~
3SET合共¥8500 但其實都唔貴~ 真係足料嘛

穴子丼再多個人我就食到啦!!! 可惜可惜~

返松露買埋兩大舊煎旦就走啦!

築地玉壽司上年食左一次任食就真係起碼9個月無食過壽司~ 哈哈

太陽同藍天出來了

之前無來過啦~

轉眼間又返到上野~ 昨天來既多慶屋~ 周圍搵搵平蕃茄杯麵~
之後兩位懶嬸嬸懶得行去左上野公園等我講下是非...

我就周圍走走~ 見到佢~ 對上一次向日本食BEARD PAPA'S係08年...哈

香蕉朱古力泡芙當然好味啦~

都係向上野走走睇下仲有咩想買~

返去搵佢地啦

今年無櫻花開出來啦

返酒店羅行李又慢慢行返去京成上野駅~ 走時竟然落細雨
 
向車站入面D便利店都唔放過~ 掂都要買下野先心息 ¥160 X 2

佢真係好好味~ 有一個帶左返香港都無事~ 下次見到你地可以買返來

話咁快又離開東京啦~ 又要入去最後沖刺!!!

短短時間任務完成~~~

真係又走啦 ~><~

JL 真係無得頂!!! 好耐未食過一個咁滿意既飛機餐

真係華麗咖

仲有介紹!!!

VERY NICE 呀!!!

真係正到無朋友~~~

CX 唔該學下啦

最後雪糕完結~ 睇下野~ 順利返到香港啦

機場既一陣間...哈

新味道~~

明天早餐~~

我既野食櫃仔滿晒放唔落啦~~~
又一個旅程完結~
雖然日本有幅射...不過去幾日我相信無相大雅...除非你去福島啦
下次日本就想去大阪啦~ 因為都係會拖住我MUM~ 佢想去嘛~ 不過日子未有太多地方要去!!!

1 則留言:

  1. 飛機餐真係幾得喎.
    咁你清邁之旅會唔會拖埋伯母呢
    [版主回覆11/04/2012 12:31:10]no~ ar~ 今次同朋友~ 加埋4個~ 我有問佢~ 不過佢以為我講笑錯失量機~ haha

    回覆刪除