DAY 5-東京伊豆賞櫻溫泉樂 12年3月5日

今日個天唔中意我啦~ 落雨>< 去到銀座係打算食一個懷石料理午市放題,
見剛好有限定就想一定要去食....可惜星期一休息 ><

ok ~ 轉 plan 去食蟹道樂都ok...點不知上年同呀媽去食個間無左...三層樓都無左>

勁大雨下向銀座行到褲腳濕晒...最後去左食日本第一家洋食店煉瓦亭
朋友年年去東京都要問我羅地址...次次返來都話好好味...我就第一次食啦

佢就係朋友念念不忘既煎雞肶~ 朋水形容  [ 我真係未食過淨煎已經咁脆、咁嫩又咁滑既雞肶 ]
我既評語真係要食, 真係好脆、好嫩、好滑仲好熱!! 除左個手造意粉唔得...薯仔都好好食!!!

另一名物炸豬扒~ 第一次向日本食炸豬扒~ 一d都唔油~ 三個人share 就 very good!
肉質咬落爽口,有肉汁~ very good!

元祖オムライス 
唔係平時食開個隻但飯和蛋已經融合一體~ 金黃的顏色非常漂亮~ 表面相當光滑~
食落比較濕潤~ 加埋茄汁係不錯~ 不過都係一塊蛋個隻好食d~
 

埋單好易計~ 全部¥1300 合共¥3900
大雨下當然去行下百貨公司啦~ 睇下都開心

好想食呀~~~ 可唔可以平d!!!

佢地真係超靚

一見到...心入面尖叫!!! 真係好靚呀~ 但價錢仲靚 ~><~

我真係諗左幾次買唔買...但100蚊得4粒我又真係唔捨得
 行完一陣百貨公司就去秋葉原睇下有無 cheap cheap 相機

落雨濕濕就去最近個間~ 都費時行

係你啦~ 六百到比呀媽用就岩晒~ 一部mum 一部呀哥~
之後仲去左上野多慶屋...不過落下就無影相~ 都係去買野啦~ 哈哈

之後我都唔記得係新宿定池袋既 loft 買六花亭士多啤梨白朱古力~ 因為就快3月14日先有得買~
 人來人住既新宿

去新宿唔係行街係去食燒餅同八爪魚丸~ 呀媽特別 order 要玩~ 上網搵左好耐邊間好啦!

淨燒餅自己燒既店比較多~ 有埋八爪魚就真係唔係好多間~

重要物品

叫左兩個燒餅~ reday 動工!!!

經過上年半失敗既成品~ (細粒d羅) 今年呀mum 再戰八爪魚丸!!!

今年就真係完美地整左六粒啦~ 幾大粒!!!

當然要燒耐d等佢脆卜卜先好上台啦!!!

燒餅就我來負責啦~第一個泡菜燒餅~ 當然好味道啦!

第2個上場~ 正方形~ 哈哈

芝士豚肉燒餅完成~

very beautiful~~ nice!!!
今餐只係3樣就飽晒啦~ 真係好流下咖~ 三樣合共¥3280

韓流 / 日系咩都有啦!

最後買埋少少野就離開新宿~

最後一晚仲有時間就去左淺草間西友超市睇下仲有咩要買啦~

即買即飲~

因為有人唔食牛~ 今次無食燒肉>< 算啦! 都無時間食

順手行埋去雷門~ 晚上我都係第一次來!!

走了~ 返酒店啦~ 結束東京最後一晚~ 明天又要返香港啦 ><
返到上野買多個綠茶布丁先心息 ¥138~ 好味!!!

影下向東京買左d咩啦!!!

買定比我個電話用 ¥580

¥11678

盒奶今晚聽朝要飲晒佢~

西友得呢隻特別味無蕃茄味 ~><~

新宿buy~¥2394

呵呵~ 佢地好重要!!! ¥3300


食!!!

新宿100YEN 店 ¥420

多慶屋買~

又係食!!!
麵包又試多三款啦~

沒有留言:

張貼留言