DAY 2B-檳城食同嘆三人行12年6月29日


 食飽飽上車落太平~ 中途又去個休息站先~

休息站入面超多生果賣!!!
好多芒果呀~~ 都好大隻~

嘩~ 好多好多榴槤呀~ 不過佢地有好多蟻向上面...係馬拉人食多...

呀嬸嬸們買左兩包生果上車食~ 

去到太平啦~ 小鎮都會塞車

太平博物館~ 諗唔到有咩地方想去就跟返佢行程

都係外國風味建築~ 唔講以為係教堂 tim~

wow~ 老古董~

入去入面行下

唔知有咩特別??
佢係假咖啦~ 想睇真可以上金巴倫高原搵下既~

再行入去有好多唔知真定假既動物標本...似真似假...多數係真...

唔好睇得太仔細~ 當假既睇我會好d!

水牛芝士!!!
好惡咖佢!!

再入就係好似睇文物咁啦~ 不過都係睇下佢地舊時生活用品
 

面目可憎係唔係呢d??? 

 
佢地以前住既屋
呢個幾精美

唔係浸豬農,係好似捉魚用!

以前用~ 手工幾精美wow~

馬拉風爭~ 幾靚呀

馬拉人結婚~

真係一針一針咖
仲有件靚靚衫~ 同中國係好似!

馬拉新年食品

仲有呢個似唔似龍舟呢? 用來放酒用
睇完就出返去~
 呢隻舟係原條樹木整

仲有d古董火車頭

點解竹有紅色呢?

睇完就離開太平啦~ 路過某間寺

行程仲未完咖~
 

連我都忘記左既行程~ 參觀炭廠

好多未燒既紅木
 
 wow~ 燒炭既地方~ 我睇韓劇有見過~ 不過無咁大啦!! 佢地真係好大咖!!

真係有燒緊~ 好熱咖!!!

講緊比我地聽要點燒~

燈有需要先放入去~ 見到我mum 嗎~ 哈

每木下面都有舊石頭放向下面棟起來燒

仲要圍住放排排企~ d木好重咖

我都費時試下羅唔羅得起...

之後叔叔仲介紹左d炭水...話日本人好中意買咖~ 不過佢d個d比老細鎖住左...
佢有我地去左人地到 偷偷地裝d入樽啦~~ d水係燒木時既倒汗水~ 話示痕好有用...
叔叔就唔收我地錢~ 不過另外位嬸嬸都比左 RM10 佢~ 多謝佢專登講緊比我地聽啦~

兩位呀嬸向到秘密交易

就係佢地啦!!! 真係好大陣炭味...不過我仲未試過~ 哈哈
 
今日最後一個景點啦~ 就去睇下剛剛比人燒日既紅樹林

少少行個圈

仲有磨菇
 
 
 
 
退潮~樹根露晒出來

佢有65歲啦~

郊遊中呀嬸~

好多負離子呢~
 

夕陽下既紅樹林
紅紅D一小片
 
行完啦~ 走啦~

太陽落山了

又可以向車訓一訓~ 
 

一個鐘後就開飯啦~~~

司機帶得來都應該係好野~ 基本上都係本地人~ 我地就係坐向水上既屋~ 夠晒風味啦~
今餐只係講左要食咩~食咩~價錢不詳~ 好豪咁隨便叫

先上沙梨水~ 好飲WOW~ 酸酸味味好開胃!

好味 司X ~

刺螺~ 都可以啦~ try try 嘛~

蕃薯苗~ 完全唔似我食開個d~ 佢係超嫩身~ 好好味~

其實我係想食虎蝦!!! 勁大隻個d呢!!! 不過呢幾隻都好新鮮好好味~ 試下羅~

塩焗膏蟹~ 重點佢個支木棒~ 哈哈 用來食蟹鉗...

無花無假~ 膏蟹~ 真係好多膏咖!!! super yummy!!! 簡單塩焗食晒蟹既甜味~~ 正!!!

唔敢食生蠔啦~ 熟蠔都不失一個好選擇~ 雖然殼大~ 不過肉都好大~ good!!!

最後一樣老虎魚上場~ 雖然細細條~ 但肉質係爽同甜~ 啖啖肉咖~ 我地中意食魚 very like!!!

d 魚雖然係整好晒夜向冰, 但都好新鮮~ 正呀~

勁平~ 4個人只係食左 RM110~ 二百幾港幣咋~ 果然真係唔駛知價食飯, 位置大概係呢附近~
包車時可以叫司機帶你地去啦~ 佢地好熟路~

食飽飽都9點幾~ 坐返幾十分鐘車返去~ 返到去洗白白訓啦~明天都有節目呢~

沒有留言:

張貼留言