DAY 3-檳城食同嘆三人行12年6月30日

今日又 JOIN 左 TOUR 出 Pulau Payar Marine Park
來回包接送包LUNCH BUFFET 位位 RM280
 

晨咁早就行去最近會接送既酒店

就係左手個間~ 行大概5分鐘到~

接送車遲到羅~ 幾驚佢地接漏左我地~ 好彩最終都來左~

車程10分鐘內就到左~ 由於我地已經比左錢去到帶條膠紙帶就可以上船

碼頭好新下同好空曠...個地下勁滑~

兩位呀嬸等緊我

架船就真係唔太新啦...同澳門個D比...冷氣都幾凍咖~

Pulau Payar Marine Park  大概兩小時就到啦~  向檳城同浮羅交怡中間
 


我地架船係第一批到~ 因為遲D仲有架到, 應該係浮羅交怡開來~
上船自己搵張圓台全程坐個到啦~ 坐位下面有膠藍放野, 但當然無鎖啦~

由於見佢仲未有意講解我就第一時間去影下相先啦~ 嘩~ D水真係好清~ D魚真係好多呀!!!

唔係講笑~ D 魚仔已經乖乖地游晒向到等你!!!

中途可以坐呢D船仔去沙灘~ 我就游左過去啦~ 哈
 

浮台有得落一陣可以隔住玻璃睇下海底魚仔~

多到嚇死人

影左D相就去換衫~ 聽講解~ 羅救生衣~ 浮潛用具~
由於兩位嬸嬸都係第一次浮潛所以要教下佢地點樣咬個吸氣位~
好可惜兩位嬸嬸領悟能力比較差~ 成日都入水~ 哈哈~ 不過有救生衣點都可以向海游下~

我就游左過去啦~ 仲游埋返浮台TIM~
大概11點幾12點就食LUNCH BUFFET~ 你當然唔可以咁高要求啦~ 但都唔係太差~ 一定飽!!!
 
 有人唔食LUNCH BUFFET 就到沙灘上食飯盒...我就當然唔會慳D咁既錢啦!!!
食飽飽大家可以繼續玩~ 同坐船去另一個沙灘搵鯊魚仔

回程當去程影啦~ 係呀嬸個相機仔影~


一落船仔影返張靚相先~

未行到去沙灘已經見到鯊魚仔啦~~ 

用返大機影D 水清到呢~~ 真係有好多鯊魚仔~不過佢地係唔咬人個D~哈哈

我就去沙灘同鯊魚仔游下水啦~不過太多人 D沙成日比人行浮晒~ D水好濁...
玩到點幾費時一陣同人迫沖亮~ 差不多兩點我地就沖身換衫~

換好衫當然未走得~ 繼續周圍影下相~

是但掉D野落海就輕易以舉有咁既夠果~ 我就梗係唔係掉垃圾啦~ LUNCH 有麵包咖嘛~ 嘿

當然都要影下 360度全景~  我相信你一定睇得出佢有幾水清~
三點幾先開船回程,, 玩左咁多粒鐘回程當然好好訓啦~
返到酒店行返民宿個商場原來有間超市~ 當然要入去行下啦~
 行左陣~ 買左D野~ 走啦~

7點啦~ 個天仲幾清~
 民宿路口

可能係第二D民宿X2

WELL~ 我地間民宿

要3條匙先入到去...
食下乳酪休息下先再出去啦~

大概成8點先再出街~ 岩岩超市個商場

我地都係用腳走~

行經榴槤檔呀~唔駛講一定要幫襯!!!

我無記錯佢好似係葫蘆~ 我話要食甜!!! 唔苦!!! 老闆揀~ MYR28
真係好甜呀~ 又勁香~ 同滑~~ 我地三個人快速地就食左一隻~~ VERY GOOD!!!
呀MUM 係未食過馬來西亞榴槤~ 都話好香好滑好濃味~ 話細細個就岩啦~

食左榴槤當然食埋山竹啦~ 呢到係 MYR6 解解毒~
食完榴槤行多15分鐘去到目的地附近不過夜啦~ 無咩野食

行到好熱入左7-11涼下冷氣...仲要飲埋佢RM1.5...嘩~個人即時飽晒

烏燈黑火既差館??

雖然我都好飽下~ 但另外兩位呀嬸都要食咖~ 見到呢間麵屋就佢啦~
中英對照VERY GOOD!!!

先有惹米水~ 初飲好味~ 不過冰溶就淡口了

唔食得辣唔好加呀~

雖然我話飽~ 不過當然都係照食啦~ 中意食咩自己叫

話飽~ 但我個碗都有三樣餸~ 哈哈~ 味道當然好味啦~ 真係充滿蝦味~ 仲幾辣咖~ 不過我中意~
 
魚旦~ 肉丸都好爽~ VERY GOOD!!! 全部野加埋都只不過 RM16咋...

返到去洗白白~ 睇下電視~ 執埋野~ 明天去住5星酒店~嘆返兩晚啦~
 

沒有留言:

張貼留言