DAY 4A-檳城食同嘆三人行12年7月1日


影一影住左3晚既屋先 檳城古早厝民宿~ 一共兩層~ 我地住向第2層第1間大房

樓下其中部份
今日係市內包車8小時~ 9點未到司機到左~ 今日個司機唔同左~ 架車仲新左~

第一件事就叫佢車我地去食早餐
個咖啡講少左個白字就無左奶@.@ 多士唔得啦~ 同向怡保食差幾條街~ 
 另外又食蝦面...因為司機話呢間好食~ 係瀨尿蝦蝦面~ 蝦面係好食的~
3個人食左 RM15就上返車出發啦~

話咁快就去到今日第一站~ 檳城極樂寺

 一車就車左我地上觀音到~

佢係未有呢個觀音既前身

SEXY??

遠望下檳城市景

 
 
 
 
兩位嬸嬸拜下觀音我就影晒12隻生肖啦!

仲可以坐下等等~
又係紅色既竹

佢地就係入左去拜一拜啦

RM2位 搭個斜電梯落去

九層萬佛寶塔
 
蓮池七寶塔
周圍影下相...

歡迎入去參觀~ 記住除鞋呀~


 
 好乾淨呢~
 

好明顯話你知〔滿天神佛〕
 

好大朵咖佢
九層萬佛寶塔
九層萬佛寶塔


睇完就走啦~
去埋附近另一個必去景點~ 升旗山~

位位RM30

好多沙甸魚呀

呀升旗山~原來都幾高~ 架車都開得好快下!!!

一落車已經 FEEL 到陣陣涼意~ 同地面好唔同!!!

D人好似跑馬拉松

比岩岩極樂寺仲高~ 出面都白濛濛~


行多陣我地就又落返山啦~ 

沒有留言:

張貼留言