DAY 2-清邁曼谷HEA爆4人遊 12年11月10日

今日天氣好好呀~ 禁晚咁夜CHECK IN~ 都成三點先訓~ 今日就一早起身~


7點幾要起身啦~ 因為今日有重要活動~ 等F小姐期間就先影下相

直接落水既房貴D~ 唔駛啦~ 我自己行落去啦~ 嘿

DAY BED~ 不過都無向到嘆過~

先去食個早餐先~

LATTE~~

呢D係自助自己羅~ 不過一陣有活動不宜食太多啦~

D 木瓜真係十個甜~ 好好味呀~ 其他都好好!!!

呢到係6選1~
食完坐多陣就聽到有人來接我地啦~
今日其實一早BOOK好左去玩 JUNGLE FLIGHT~ 之前向J2睇過~
向新加坡玩過一次簡單D~ 玩就但我同F小姐~ 仲有2位小姐無興趣就留向酒店~

坐左1粒鐘車~ 朋友可以訓不停~ 我都間唔中 訓下~ 一去到當然要同個招牌影返張先

先去洗手間~ 再來鎖起貴重物品向LOCKER~ 再來簽生死狀啦~ 最後可以飲下野等下先

LOCKER~ 仲有一排向屋內

呢D係 brake 來~ 不過都好少用

洗手間都OK~ 正常~

有另一架車來埋我地就開始著裝備~

首先要帶頂浴帽~ 再帶安全帽~ 有潔癖既人係唔可以玩呢D~ 因為D裝備我相信唔係成日洗~
味道總有少少啦~ 頂唔住就唔好去玩

READY~ 出發好飛啦~~~

行一陣去出發地方~ 有間廟~都幾金WOW~

呵呵~ 第一飛短短地~ 好快就完啦~

一個一個自己飛~ 朋友第一次都OKAY啦~ 唔驚~

D 木台全部都係吊向樹上~ 會輕微搖搖地咖~

D 樹好粗啦~


一路都會扣實唔駛驚趺左唔知去邊

仲有我好驚既吊橋~ 好彩今次唔驚~ 不過唔好咁搖會好D!!!


呢個我就驚啦~ 垂直直落... 第一下離心驚咖

其實全程就係不停飛呀~ 飛呀~ 有長有短~

我有帶手機影MOVIE咖~ 仲影得好靚咖~ 有機會 UP 去YOUTUBE 依家YAHOO 無得直放MOVIE

每次都有人推你出去~ 接住你~ 提你縮起腳~ 好少次數要用brake

飛來飛去當然舒服啦~ 點不知中間原來要行成800公尺...仲要不停上斜...

喔...我行到腳仔軟~ @.@

鏡頭一轉就去到最後一站!!!!

40M高~ 垂直空降!!! 呀!!!!!!!!!!

比起之前~ 呢個垂直高好多~ 玩完~ 旅程結束~

玩完又要行上山~ 行完會有車接返去起點開餐~

LUNCH 有蘿蔔肉丸湯~ 勁甜~~~ 好味咖哩雞~ 煎蛋~ 仲有炒雜菜~ 食幾多羅幾多~
玩完一大輪~食落特別好味道啦~

仲有西瓜波羅食!!!
食完就接返我地返去酒店~ 食飽飽當然更易訓著啦~ 正呀~

返到酒店~ 兩位朋友向游池~ 起身無幾耐~ OK~一齊游水啦!

池入面就係我2位食完早餐訓到兩點幾既朋友...等我之前仲擔心悶親佢2位

極速換好衫就可以泳水啦~ 池細細都夠游啦~ D外國人都係晒太陽唔游

同場有兩位後生外國男~ 但帶住兩位外國女~ 哈哈

6點幾就出街街啦~  酒店附近已經有好多廟

之後行去500大分店問左d去白廟包車既野~ 再去superrich 換錢~
換完錢就行去Saturday Market~前面有好多野食呀~ 團友要搵位食碗麵先~
 

一樣一款~ 唔駛煩~ THB30碗呢到只係 THB120咋~ 

自己 MAX 埋佢啦~ 又平又好味~ 學d泰個人咩都落齊即時又酸又辣~ 正!!!

本身係想叫炒雜菜~ 上台變左第2樣~ THB30~ 是但啦~ 都好味~ 辣既!!!

朋友不甘單調仲要去買雞批雞翼~ THB95

食飽飽就問始行 Saturday Market~ 約定時間集合~ 因為真係好多人!!!
行唔夠一陣我地就2比2分開左啦~ 哈哈~ 各有各行都好既~ 唔駛等來等去

有人買即時拉來拉去~~~~  表演埋~

40THB~ 即拉好味道~有茶味~ GOOD!

10 THB 咋!!! 平到呀~~ 都幾好味咖!!!
9點集合大家都行到累~ 就成功坐左第1次雙條返酒店~ 每人THB20~ 行少勁多!勁多!

返到去大家都想按腳~ 好可惜唔係FULL晒就準備收工~ YEAH~ 

死心不息行遠都無~ OK啦~ 早D訓啦~~ 返屋洗白白~ 上下網
今日小小既戰利品, 真係小小~ 哈哈


1 則留言:

  1. 間酒店好Hea喎!你哋個行程都好豐富!

    回覆刪除