DAY 7-清邁曼谷HEA爆4人遊 12年11月15日


 今日9點到去食早餐~

禁日佢地話個麵包好好食~ 今日我又試下啦~ 又真係幾軟熟既~

D 木瓜真係好甜~ 一定要食
今日都係先去玩下水~ 再同朋友分開行啦~ 我同F小姐去食青木瓜沙律~
另外兩位就去做SPA


我地先去 SIAM PARAGON 行陣
文華餅店~ 當然要入去睇下!!!
WOW~ 好靚呀~ D MACAROON~ 不過貴過清邁好多~ 520BAHT 先得12個

之後就去搵青木瓜沙律店~


 佢既青木瓜沙律好出名咖~

朋友先叫杯 THAI COFFEE!!!

燒豬肉 & 牛肉~ 好味啦

青木瓜沙律仲驚一碟唔夠...點不知係辣到飽!!! 佢真係好XXXX辣!!! 即時要叫多杯凍咖啡
個魚又係睇見都辣...個魚身舖滿辣椒子~ 但撥開左佢地就好好多啦~
今餐真係辣到飛起~ 但其實又真係好食既~ 不過唔食得辣就真係千萬唔好來~ 今餐食左 433baht



其實佢同 SIAM PARAGON 都幾近~ 想去睇住 GOOGLE MAP 行無問題

順手又去 SIAM PARAGON 超市行左陣~ 大呀嘛~

之後仲有D時間就去買埋 芒果飯~ 加價加得好勁呀 60 變到 100BAHT!!!
 

100都買啦~ 車都搭左去~ 點都一定平過香港~

返酒店放底野集合先

買比呀媽既手信
之後我地上左的士打算去Chocolate Ville 行左一陣個司機吹水話要成2至3粒鐘先去到...
佢都SHORT 既...即時落車啦...見人地都係話30-40分鐘到...
唉一齊打亂晒~ 我地又再一次分開行
我同F小姐留返左 T21~ 另外兩位就自己去行街街~ 先同朋友去左LET'S RELAX
諗住做多次SPA OR 摔下腳啦...點不知無位只可做1個...咁讓比F小姐啦~ 佢中意多D!

我自己就向 T21 行街
發現F小姐近來中意到顛左既 CNBLUE
 
 之後行經修甲舖 200BAHT~ 好呀做啦~

我都唔記得整左幾耐都成個鐘咖~ 油好啦~ OPA 來咖~

之後搵返 F小姐我地就去 FOODCOURT 食野啦




少少地我地都飽LU~加埋只係 152BAHT...

之後我地就繼續向商場行下街~ 都OK咖~ 有冷氣D野又唔算貴

諗左好耐買唔買既戒指~ 550BAHT

180BAHT 電話繩~ D外套200BAHT 件咋~
下午買既~ 現場食好食~ 不過羅返香港 乾左唔好食~ @.@
話咁快明天又LAST DAY 啦~ 向房食埋個芒果飯又向房嘆下~ 好好最後休息啦~

沒有留言:

張貼留言