DAY 6-清邁曼谷HEA爆4人遊 12年11月14日


8點鬆d起左身啦~訓左一覺好既~~  今日個天又係好好呢~

酒店早餐唔錯呀~ 都好多野食~ 當然都有幾多香港人...ok啦~ 新場嘛

沙津very good~ 食左兩大盤!!!

熱既試少少ok~


食埋呢兩樣飽晒!!! 食到差不多十點~ 食飽飽返房休息一下


十點幾就去泳池啦~
 so nice~~ 搵返個好位先

入水太陽椅~

間酒店咁大都唔各算好多人游水~ so good!!! 一落去已經見到有水力按摩~ so good!!!

有2個食飽都仲唔肯落來... F小姐淨晒~ 我就自己一個水力按摩~

悠悠閒閒真係堅嘆~~ 浸到準備走兩位小姐先落來~ 唔怕啦我返房染髮~ F小姐繼續晒!!!

2點出門啦~ 搭1個站就去到 Phrom Phong BTS Emporium MALL第1件事就係 SHOPPING 下女士恩物啦~ 大家都有收獲後就去食野啦~

 

去食HK都有既 GREYHOUND~ 當然泰國平好多啦

炸雲吞係有兩隻料~ 一款入面係有潤~一款忘記~ 春卷好好味~ 有埋菜包即時健康D!!!
有人想試下湯~ 我記得都好味~ 單骨雞翼點少得!!! 幾想叫多碟!!!

牛肉+牛雜麵~朋友要食~ D牛肉有牛肉味~  蟹肉意粉~ 超好味呀~~ 最重要係有咁多汁
今餐食左 1282BAHT~ 唔貴呀!!!

食飽飽就坐BTS去到 Saphan Tak Sin BTS

出到來就搵接送船去新夜市~

YO~ 搵到啦~ 向左手面


有船啦~

太陽仲岩岩落山

我部手機真係唔錯~

十幾分鐘就去到呢個新夜市~  比起牙平時D夜市佢當然係最靚最乾淨啦~

約好時間邊到等就2個2個行啦~

行左無幾耐我已經覺得好熱~ 去食杯雪糕涼下~ 休息下啦~ 80BAHT

之後再努力行多陣我都係無咩買...最叻見到 NARAYA 買左D野~

行埋呢間家品我就同F小姐 BYE BYE~ 佢自己行啦~ 我唔行了

搵左間CAFE等~ 仲有WIFI

叫左杯THAI TEA~ 好多CREAM 呀~

綠茶千層CAKE~ 比左個朱古力醬TIM~  兩樣加埋170BAHT
坐向到有冷氣~ 慢慢等 F小姐行完~

OK~ 齊人9點到我地就走啦~ TAXI 去 BIG C 90BAHT

wow~ 一袋二袋~ 我同F小姐d野呀~  之後又TAXI 返酒店~ 100BATH~

返到去當然要影影今日既戰利品~ 咁先係咖嘛~
終於買到山竹威化餅啦~


沒有留言:

張貼留言