DAY 1 久違了的台北2人遊13年3月29日


今年復活節唔帶團啦!!! 去左好耐無未去既台北4天~ 機票都係華航平啦~ 好早前買

飛機餐ok啦~ 都係咸左dd

幾年無來~ 終於整靚左啦~ 先去左換錢先~ 過關都OK...一定多人啦~

賣車飛D呀姐真係超級慢...我地唔係住大熱西門町所以搭果架車唔係咁密~

車站都整得靚晒

TWD83 位~ 等車

同行人士第 一次同佢旅行...佢個行李真係細到呢...哈哈

國光D新車好靚呀~ 可惜我坐果架係舊車 @.@

12點到機場車去到中山國小站啦~ 我地仲要轉幾個站去酒店

落去一人整張悠悠卡先

12點幾到左我地間酒店---蘆洲成旅晶贊飯店 , 預左未有房KEEP低行李就走人

忠孝新生活站依家整得幾靚...



KAWAII 呢~

轉線去左忠孝復興~ 出去周圍行左陣~ 經過維格入去試食下

最後行左去誠品~ 見到阿原肥皂~

好香~好香~ 香港好貴~ 唔捨得買~

最近買左3舊番梘~ TWD750

之後就去左 DAZZLING CAFE~ 一早叫人打電話同我 BOOK 左~

個個都話好食~ 我當然要去食下啦~

佢都真係勁多人食咖

每位一定要叫位飲品~ 比香港有D HEART 啦~ 起碼有幾粒生果食下~

OH~ 主角來啦~ 叫左綠茶味土司~ 真係幾大座咖~
D麵包係比HK食過既脆~ 為起上來又唔係貴~ 真係OK~既~
今餐TWD572~ 由於要留肚就無食佢D意粉~但朋友話好食咖

之後就去左西門町周圍行~ 

經過食返碗啦~ 朋友未食過 TWD45~

好味道~ 我中意!!!

原來我係未去過紅樓~ 哈哈

入面都幾多得意野
SO CUTE!!!

U SO CUTE TOO!!!

入面仲有兩層自家品牌~

消磨下~ 行下~ 睇下~ 都OK... 買就貴左D

行完兩層無收獲~ 向到買左幾張名信片~ 

可以整成咁咖~我怕我整唔到~影低佢留念先!!!

新起既西門町帆船大廈~

入面未開晒~ 但最少有幾間餐廳先

呢間 GIORDANO 成間名店咁

行到8點去左食瘋麻辣啦~ 見人話好食~

先夾D海鮮

一人送一隻大蝦~ 好味!!!

先食花鵰辣雞~好聽話~真係比好少~ 好滑~好香酒味~好味道~

唔好浪費~ 用D花鵰辣雞汁煮蜆~ 蚵仔食~ 好好味!!

你可以繼續食雞~ 我就要個美人湯打邊爐得啦!

中意食蟹就抵羅~
都幾鮮甜咖~ 唔錯
 

我地似食海鮮煱多D

影少少其他啦

仲有生果~同埋蕃薯~
少少地食左4款雪糕~ 佢有成十幾款咖!!!
 佢有十幾種雪糕咖
 
 

仲有韓國MELON~ 食唔落啦!!!
 
 
 


呢到D唐生菜好大陸妹~好正呀~ 笑死!今餐食左 TWD1079

食完就搭地鐵返酒店啦~ 今日早機...太家都好攰啦!!!

酒店樓下就有間7-11~ 好齊下~ 即時買支深培奶茶~ TWD28
 

一入房好新淨~ 唔迫啦~

一人一床好舒服~~

該有既野都有~ OK呀~

係太環保...浴帽都要打電話問先有...其他一律沒有~ 可能問就有啦~

我帶家D草津溫泉來浸咖啦!!!

一齊都好滿意~ VERY GOOD!!!
影埋今日既戰利品~ 要去沖亮~ 浸浴~ 睇TV~ 好忙呀!!

1 則留言:

  1. Dazzling cafe的吐司真係好美味, 香甜又靚, 但份量真係唔細, 多人share會較好

    回覆刪除