DAY 2A 久違了的台北2人遊13年3月30日


張床太好訓啦~ 兩個訓到成十點鐘~ 早餐都無得食~ 哈哈


今日出太陽啦~
附近景色

好晒呀~
 出發啦~ 向酒店見到~ 就去睇你先啦~
 有教點搭車~ good~
 搭地鐵去到石牌站轉巴士128 上左陽明山啦~ 仲要轉車仔去睇海芋
天仲係好咖~
 但去到海芋田附近到就落雨!!! 成個山頭都落雨!!! 我地仲要無傘!!!

雨紛紛呀~ 巧淒美!!!
好多海芋田都係私人種~ 比入場費就可以入去睇~ 每人先付 TWD150~ D錢一陣可以食返野~
長期紅既紅葉
 日韓台都見到你啦
紫藤花
 
主角出現啦~ 海芋~
呵呵~ 係有好多咖~ 海芋田出現啦~

中意點影就點影啦~ 隨便影

上網見得你多啦~ 成日聽到海芋田
 
紫藤花花道~ 可惜好多落晒花
都有D似櫻花~

仲有得比你影下相呢

呢個攪笑~

呢到就係我地今日既早午餐~  TWD420~ 扣返岩岩入場TWD300 即付TWD120
D餸唔平咖~ 不過都好大碟~ 我地都食得好飽~ 味道亦都唔錯
牛肉, 交白荀~ 都幾多牛肉

三杯豆腐~ VERY GOOD!!! 食飽飽就走人啦~
 沿路行去搭車走~ 因為太多人都係要去總站先有車~ 影下D得意植物

SAKURA~ SAKURA~


好多人買海芋走~ 我地當然無買啦~

真係好多人搭車咖~

上到車都係企~ 忍忍啦~ 好快到~
 好大霧個到就似係我地去個到啦~
去一去陽明山好出名既花鐘~ 點都要影張相先啦~



1 則留言:

  1. 陽明山真係好美啊! 花季來真的很迷人
    [版主回覆07/22/2013 16:43:23]我都係第一次去陽明山喔~ 早半個月去應該更迷人~ 有櫻花呢

    回覆刪除