DAY 6 沙巴三人HEA住遊13年6月16日

今日係星期日回港日~ 其實係無野做~
6點起左身唔係有心睇日出...係去洗手間~ 但睇到兩個旁晚都睇唔到雲彩


其實日出同日落我真係覺得無咩分別~ 除左方向同影出來D野先後次序唔同之外

間間房都有露台~ 我叫做對住比野遮住既海~

吾~ 我係唔會等個太陽出來~ 再訓~

另一面方向

兩位嬸嬸先去食早餐~ 我都成9點先落去~ 嘩~ 呢到真係堅多人住...勁多人食早餐

講早餐其實真係泰國會好食D~ 馬拉D青瓜唔知點解係苦~ 兩日都係

呢到都有禁日自選料煎旦~ 但真係太飽~ 食返太陽旦

都係食呢D啦~

食完~ 抖抖~ 放D行李向房我地就落樓下CHECK OUT~ 5星酒店當然佢搬好過我搬啦~
我地就去游水啦~其實今日有個星期日先有既市集~ 不過我情願向酒店玩水...話晒住一晚都唔平!!

未落水先去影影酒店個沙灘仔~

一眼睇晒~ 哈~ 我就會游佢個泳池多過沙灘~

有好過無~ 細細地幾清靜

酒店有3條滑梯~ 本住唔好蝕底下~ 我大概玩左十幾廿次都幾好玩咖~
兩位呀嬸都比我捉左去玩~

C嬸 同 A嬸~ C嬸係好怕晒...佢地兩個基本上都係向到游~ 呢到係1.5M

我就梗係去大池游~ 其實兩邊係連住~ 不過中間 1.9M 太長游唔到~ 哈

呢到正呀~ 向樹下到整左個石級可以坐咖~ 對住個海發牛豆~ 哈

會揀呢到都係因為泳池~

兩位嬸~ 點幾去沖亮~ 我就玩多陣啦~

服務呢到就唔算太好~ 不過為左泳池同游水都值得一住~ 最緊要安排LAST 一日住呢到~

更衣室OK咖~ 有亮沖~ 洗身用品係房一支支個D~ 有毛巾~
有風筒~ CHECK OUT 左之後都好方便

我地就係向到等到夠鐘先走~ 有冷氣~ 有電腦~ 有WIFI~ 有雜誌

COFFEE~ 奶茶~ 果汁都有~

D人成日話好好食...買左一個食...甜到爆炸!!!
機場同酒店其實都幾近...10分鐘車程RM30~ 不過CHECK IN時行李帶無電...等左成半粒鐘~
所以有時都要預早少少~ 入到去都夠鐘上飛機...
沙巴出名雪條無買~ 唔算好平~ 又勁多人買~ 我食過榴槤雪條就算了

返到香港都係7點幾~ 時間仲早~ 就去 T2食埋飯先走...
之前食過D SET 好平~ 點不知當日係父親節就無SET... 可惡!!!
呢餐 C嬸嬸 萬歲~ 呃左一餐後返屋企啦~

沒有留言:

張貼留言