DAY 5 沙巴三人HEA住遊13年6月15日


訓甦又食早餐啦~ 扮下羊先

個煎旦真係好飽..佢落左好多芝士向入面

飽晒...返房攤抖~ 睇電視~ 洗白白~ 兩位嬸嬸去游水我就無去

只後 LATE CHECK OUT 不成!!! 可惡!!! 1點鐘先有車我就周圍行行啦~
兩位嬸嬸坐向梳化
其實酒店都有好多活動~ 不過我地呢D住得1晚都難D就時間玩


個沙灘好似又闊左咁既

今日個天藍返D

PICK UP入來無收錢、走時就會收啦 RM30一個~ 我地今晚會住埋另一間
Shangri-La’s Tanjung Aru Resort

CHECK OUT 時比埋酒店消費 成千銀港幣咖

走LU~

坐返車出市區

禁日坐錯方向影唔到水上清真寺...呢張對到焦就GOOD啦...

手快有手慢無...

遠離水上清真寺了

又返到市區碼頭啦~

我地上車既商場 Wisma merdeka

 

之後仲有一站就去 Shangri-La’s Tanjung Aru Resort
去到 Shangri-La’s Tanjung Aru Resort 一樣都有人打鑼歡迎你...但就真係無人招呼你...

自己排隊 CHECK IN 啦...其實呢到係貴D咖~ 但近市區好多佢都唔優無人住

 大堂一角

地方夠晒大啦...自己上房啦

真花來

 
呢到貴D 但仲細過禁晚到...我比左錢加床仲咩都未加...唔得呀
 
等佢羅左行李上來我地換泳衣去游水...落COUNTER 親自叫佢加床同加返1份用品比我

樓下花園

出面就係海

酒店一角

見到D快艇就想起出海果日...

呢個池GOOD呀~ 1.9M...唔會企到羅...但佢池邊下都起左級比人圍住行...

個池OK咖~
呢到係另一個最多人睇日落既地方...我又好好彩啦~ 咩都睇唔到


個池入面咁高~ 出面睇幾咁矮

呢間酒店唯一好處就係佢有個LOUNGE~ 明天CHECK OUT 可以留向到
入面仲有沖亮室~ LOCKER~ JAZZI
沖好身後我地就要坐TAXI出市中心~ 車車 RM30 叫左司機向 KK PLAZA 停~ 行多次 UP DAP 超市
唔係咁重我都買D試下

之後就去左食肉骨茶....唔係C嬸話食我都無打算食~ 馬拉D肉骨茶我嘛嘛地

都係桔仔水

油炸鬼比上次檳城好食啦

三人份量肉骨茶...包3碗白飯~ 已經比返一碗佢

好淋雞腳
今餐食左 RM53.5...普通啦~ 本來打算食完佢地食埋另一間野...點知都飽到食唔到
之後行去榴槤天橋 RM20 食左個太熟既榴槤...最後行多陣就坐的士 RM25返酒店

最後一晚戰利品
兩大支水免費的

飲得既
最後一晚食下蝦片~ 睇下電視~ FB 下~ 過最後一晚

1 則留言:

  1. 你好,我上網搜尋沙巴就入到來,這間Shangri-La’s Tanjung Aru Resort好靚,我上網訂吾到,經旅社亦都訂吾到,可能距離出發期只有三星期啦,你的資料好有用呀,謝分享


    [版主回覆08/30/2013 16:56:57]我係做旅行社~ 你比個日子我同你睇睇~

    回覆刪除