DAY 2D-沖繩之旅13年9月2日

離開首里城坐返觀光巴士去國際通食 LUNCH 啦~  巴士路過 DUTY FREE~

仲有兩個站~ 三越前落~
坐巴士順手可以睇下那霸市風景
 沖繩單軌車~
 落車~ 就係 卡樂B~
行去第一牧志市場
周圍都係手信舖~
HELLO~ 呀~ BB
入到去間間買既野都一樣~ 朋友上次食左龍蝦話嘛嘛就無食啦~
 最後買左隻大蟹~ 又買左 夜光貝~ 仲有一個大貝
 佢地就無食啦~ 魚我要食熟既
 買左帶我地上二樓整比我地食啦~
係咁以都叫左2杯野飲既~
 仲有其他沖繩料理~
 野飲就呃錢D啦~ ¥200 1小杯~ 都係溝出來~
 我地只食1食刺身~ 唔炒~
 夜光貝~ 硬既地方係好似釜山食既鮑魚~ 淋既肉就爽爽甜甜~
 不知名大貝~ 肉質淋過夜光貝~
我唔食豉油~ 就用左海葡萄增加咸味~ OK咖~ 仲脆卜卜 TIM~
 大蟹上場啦~ 唔算係平~ 不過好鮮味~ 好多肉~ 好多蟹糕~
 軟蟹糕~
 成個蟹蓋都係硬蟹糕~ 因為呢D糕~ 我地晚飯都唔駛食...
今餐加埋食左 ¥12000 ~ 好貴又唔係~ 平又無佢分~ OK啦~ 可以一食
 食完出大街~ 終於落雨啦~ 仲要勁大風~大雨呀~ 有傘都無用...
入卡樂B避下雨~ K小姐買左個即炸紅芋條一齊食~ ¥280
真係勁熱辣辣...唔落糖粉會好D羅~ 太甜 
之後太大雨等左陣有觀光巴士坐一個站轉車去 OUTLET~
上網睇個OUTLET 話收 2200...我都覺得奇啦~ 點不知係收 2000
來回搭左千幾YEN 車只係行左 1粒鐘都無到...幾驚 K小姐打我~
因為個OUTLET 唔係全室內...大雨到我都懶得影相...我極速買左件衫個同袋~
好彩K小姐都買左件衫~ 之後我地就等巴士...完全覺得係打緊風
所以都係想快D出返去酒店附近安心D~ 點不知好準時的巴士完全遲大到...
遲左成半個鐘先有車...真係X%((#)(($$!!!!!
返到那霸巴士站去便利店買D野就返酒店~ 明天要早起唔再行啦~
執好房影返兩張啦~ 張床有5尺咖~
浴室比日本正常叫大~ 個浴缸都好闊下~
都唔係太餓~ 但點都要食下野既~ 買左兩個飯團~ ¥221
今日戰利品~ 洗白白~ 執行李~ 明天遠行啦~

沒有留言:

張貼留言