DAY 1A-新加坡食食食4天 13年7月4日

3/7  放工返屋企沖個亮羅行李~ 打算搭 A22 去機場...
點不知改左時間表十點幾就無車
 搭巴士出旺角遇岩大塞車 A車都無埋...最後係走左去搭機鐵...我 X 呀!!!
 
今次旅程係加插~ 所以機票凌晨去凌晨返先最平HKD2032...但真係搵命搏...
 好彩上到機都訓到下~ 天未光就去到新加坡~
HI~ 咁又幾年無來過~
咁早當然無咩人啦~ 
K小姐 o急都懶得帶~ 因為我搭機鐵所以向九龍站已經寄左艙
我又聽唔到佢有野要放入我o急到...佢係比左 HK85 包佢個行李袋...
其實可以唔包既...不過佢中意安全又中意比錢~ 包左
K 小姐都好耐無同我搭飛機去旅行 ~
 好特別~ 但未開~
 晨早流流好快走得
 行去搭 MRT~
一早上網睇定有無車~ 係有既~ 仲要 0730AM前 出閘完全免費  
今次我地勁啦~ 住向商業區 APARTMENT~ 因為我 FRD C小姐出差~
上幾次英國, 台灣都無假去唔到~ 今次終於得啦~
我地住向 Ascott Singapore Raffles Place 2千幾港幣1晚咖...
一早 CHECK 過佢有2大床~ 提我FRD一定要羅雙床房~ 佢長期要接待朋友來住嘛!
飛機淨返D野~ 帶埋來請 C小姐食做早餐唔好浪費
佢訓多陣返工~ 我同 K小姐都要訓一訓先~
  
11點幾醒啦~ 開窗睇睇~ 我地真係正正住向新加坡金融中心~ 
遮住個到就係金沙~
我 FRD都住左一段日子~  收集埋唔少
個浴缸好深~ 我帶齊野來浸咖!! 好舒服的~
 
其實呢到都夠訓一個人啦~ 哈


 一齊OK~ 出發啦~

沒有留言:

張貼留言