DAY 3C-沖繩之旅13年9月3日

 最後一個景點~ 菠蘿園~

 TOUR 已包入場費
 包入場費但唔可以坐菠蘿車 >_<
真係有 菠蘿咖~
 見唔見到有菠蘿仔呀~
 唔好講咁多~ 食啦~ 真係食得一陣咖咋...自己去唔知可唔可以食呢?
短短時間我都食左好多粒~ 哈哈~ 多數係好甜
 仲有得睇點整菠蘿罐頭~ 可惜佢地太貴啦...6百幾YEN 罐...買新鮮仲平啦...
 
 之後就去試飲~試食~ 酒我就唔岩啦~ 試食下啦~
 新鮮~ 新鮮~
食完上車前已經提左我唔返市區向世富慶落車~ 導遊小姐SAY OK~
 點不知佢真係唔記得左...我睇住GPS 上左高速佢都無比我落車!!! 
我地又返左市區...導遊小姐不停話唔好意思問緊公司點安排返交通比我地...
 最後安排我地坐返 17.28高速旅遊巴~ 當然唔駛比錢啦...佢地偷走左我兩小時 ><
 
因為剛好走左4點幾車我地有成半小時有空~ 就返酒店去洗手間~ 放底 K小姐買既酒~
坐向車站食埋酒店送個大曲奇~
未夠7點去到我地住前面間酒店落車~ 行一陣啦~
 行到去天都黑羅~
 好型WOW~
 好快上到房啦~ 無啦~ 唔駛玩水啦~
 天未黑晒影一影先啦~
呢晚原價係¥23000 2人包早晚~ 我用左積分只係 ¥17800
房間OK呀~一人一張床~ GOOD呀~
 洗手間算大啦~浴缸又新又闊~ GOOD!!!
好乾淨啦~
 食飯時候到啦~ 我地今日係無食過 LUNCH~ 出面可以夾前菜~ 湯飯~ 少許甜品~仲有雪糕~
白色呢個完全唔知咩來...豪無味道...唔係芝士...
日本椰菜真係好好食~ 蕃薯佢用檸檬水浸住~ 好甜WOW~
 再來多盤啦~
南瓜湯加脆脆麵包粒~
  
勁多豬肉 豚汁~ 好味喔!!!
 日式
 西式
 視覺上一定日式正好多啦~ 牛豬魚都有~ 西式就係大漢堡扒~
因為佢無MENU睇晚餐有咩食所以我地先各一
最後食埋荔枝SOBA~ 蕃薯雪糕~
 少許罐頭生果~ 新鮮芒果...飽晒!!!
 食飽當然要去 FAMILY MART 行下啦~ 不過食太飽咩都唔駛買
 食唔落
 食唔落 TOO!!!
 新咖...之後忘記買個試下...
仲有明信片買...
 酒店女士可以免費借來玩~ 向大堂上佢WEB SITE 影底問佢~哈
食飽飽兩條懶蟲就返房...沙灘都懶得行~ 
蒸下面~ 睇TV~ 上下網咁又一日啦!!!

沒有留言:

張貼留言