DAY 6-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月14日


 
今日個早餐勁羅~ 多野食到呢~ 住呢到都係為左佢地~ 一早食西西里特產~ 
食唔晒女主人好熱心提供鍚紙比你打包~

呢個都係西西里特產炸飯球~ 勁大個~ 入面係有d肉醬~ 幾好味~ 超大個~ 打包左個走~
好大推頭~ 仲有個芝士笑面
火腿、雞旦都有~ 中意煎佢都好樂意煎比你~ 
仲有咖啡可以飲~ 不過諗住一陣坐長途車就唔好啦~
男主人8點幾車我地去巴士站就好熱情咁BYE BYE~
好順利咁買左車票之後車票呀怕行過來同我地講 0850無車...下...我買個時你唔講
今日得1410班車去 TRAPANI...我真係@&*()#% !!!
仲有好多個鐘WOW!!! 好彩佢比我地放d行李向佢個售票處到...我地去觀光下羅>_<
真係咁唔想我走...
之後就係周圍行啦
晨運 @.@
Agrigento 火車站~ 無直車去我地今晚目的地~所以乖乖地等巴士啦>_<
WOW~ 個天送返粒糖比我~ 靚到呀
昨天女主人有揸車經過~ 叫我地行下...今日真係行左啦
再來~ 夏天可以游水~ 如果得我一個人我相信我應該會搭埋車過去
D仙人掌大到呀...
回頭啦
好天同唔好天真係好大分別
之後我地就決定慢慢行返去民宿~
一路行一路順手觀光羅~
海鮮店呀~
我地行大街~ 慢慢向上行
又見到好大個海啦
完全電影FEEL~
CIAO~
就快行到上頂!!!
真係有D斜咖~
到啦~~ 到啦~~ 女主人知道我地無車好歡迎我地繼續留向房到~ 
仲成日問我地駛唔駛飲野~ 真係客氣
留底兩位呀嬸向房我就出去行下~
我地就係住向山頂教堂條街
夠晒靜
其實都有巴士上去咖~ 不過唔係去到最頂~
知道我住得有夠高啦~
靚呀~
巴士就係行呢到落去
如果搭巴士都要行條好斜既路
都見到少少海
之後一點到我地再一次同女主人道別~ 佢仲話車我地落山~
不過見仲有時間我地都係自己慢慢行返落去
落山真係好快...好快又去返車站附近
周圍再走走啦~
仲食埋開心果雪糕~ 老闆真係要大手筆...2大杯 €5
行到無野好行啦~ 返車站羅返行李坐~
昨天就係坐呢款雙層巴行~ 最後個車軚上面就係放行李...低B的
終於夠鐘上車啦~ 開始4個幾鐘車程~ 經過昨天神廟
唔訓就睇風景啦
唔訓就睇風景2~
WOW~
坐到太陽都準備收工
到未呀!!!
終於就到啦~ 去到 TRAPANI機場
6點幾終於去到TRAPANI~ 巴士落車行去酒店 APARTMENT 都叫近~
一連住2晚~Palazzo Serraino 幾大啦 €75/晚~ 平呀!!!
有得煮飯~
向車到見差不多落車有超市~ 問識員正確位置就去買野~ 總共買左 €9.3
好甜好好味咖~
佢地D豬肉望落好鞋~ 實際上又爽又有肉味~ 好味咖
個大茄子都好甜~ 簡簡單單一餐啦~ 比兩位嬸嬸去旅行煮下飯仔

2 則留言:

  1. 我似乎都唔夠你慢去出寫 BLOG 文..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好忙咖...又要返工!返學!去旅行!玩CANDY!最重要係要睇劇!

      刪除