DAY 7A-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月15日

 我地住既 Palazzo Serrain

全程就係得 TRAPANI 無做功課...因為真係唔知有咩睇...只知呢到有鹽風車...
但搵來搵去都唔知向邊...知道可以出海但無得游水...又凍冰冰都無打算去
有兩個門口咖~ 我地今日出左另一個~ 都有1間迷你雜貨舖~ 不過貴DD
過馬路有制禁
我地就住火車站附近~ 行去海就要少少時間~
時間尚早~ 周圍都靜英英
其他大使館
D 舖都未開呀... 呢條應該係大街 Vittorio Emanuele
咁既門面我相信都應該好多年
Piazza Mercato del Pesce
SO SEXY~
Fontana di Saturno
近鏡
近鏡2~
冬天都唔知會唔會開...
Statue of Garibaldi
唔知
個天又開始差...很多幾步啦
TRAPANI 夏天先好來呀
行到去呢到...只可以用荒涼來形容...無人...無野開...
colombaia 都幾遠咖~我都想行去
個天唔知想點...又黑了...走羅...
之後見人羅住超市袋...但都搵唔到 ><
 
Trapanìs Town Hall
之後行返去住個邊~ 搵搵明天搭車個站~ 但搵唔到
不過轉左個大圈~ 手指指買左D意大利雲吞
再去返之前個超市買餸~ 準備 LUNCH~ 啦
個天真係玩的...呢邊好天到呢...
無眼睇

沒有留言:

張貼留言