DAY 7B-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月15日

返到 APARTMENT 佢有佢地忙我見有空就落去問酒店STAFF野
問到我想要既笞案...野都唔食就出去啦~ 

兩位嬸嬸聽到來回要行個幾鐘即時話你自己去啦~ 我地向到得咖啦...哈
趕到11:55AM 火車 唔係職員話我知...我向地圖都搵唔到呢個站
 
準時到達...落車係一個勁細車站~ 趕車呀~ 返來先慢慢影啦
無人...無行人路...只得馬路~ 向前行啦!
一路間唔中有車向身邊經過~
個天見我要行就比咁好天氣我呀
行啦行啦行啦!!!
行左半粒鐘見到有間超市啦~
好感動見到我目的地個指示牌 MOZIA !!!
見到指示都仲有一大段路要行呀!!! 當時自言自語講 行 L 完未呀!!!
開始行到熱啦!!!
到啦~到啦~ 今次真係到啦!!! 行左35-40MINS到之嘛
 行咁耐就係為左睇風車~ 鹽田~
  
我巧開心呀~ 行到啦!!!
 
 WOW~ 好多鹽呀!!!
 

呢到仲多呀!!!
風車呀風車~ 我見到你啦!!!
見到點樣遮住佢地啦~ 幾簡單
如果唔係趕時間我一定要行到去風車下面...可惜火車時間有限唔行過去啦
十個靚~
影埋你地又要走啦 ><
人...得我一個羅...一賞心願~ BYEBYE~
又回頭了
為左趕兩點鬆D既車...極速行返去車站!!! 中途行到熱爆!!!
呢個就係車站...唔講都唔會知
回程坐霸王車~ 機都無部~ 唔駛買飛
好野~ 火車又DELAY~ TMD 早知留多陣啦!!!
其實唔知 DELAY 因為指示牌咩都無...好彩 2點半有火車啦~
車入面好新咖~ 幾驚有人查飛...要罰錢咖
最後三點返到 TRAPANI~ 霸王車成功~西西里唯一一程火車~ 得我一個有搭 ^^
返到去勁勁肚餓!!! 即時飲佢地堡左既意大利蕃茄豬骨湯!!! 
D豬骨好好食咖!!! 佢地自己想去再買都無晒~ XD
我又再落去行個圈~ 搵到明天個巴士站~ 火車站前面公園仔~ 勁近
車票就向對面報紙店買~ GOOD!
之後終於搵到間賣海鮮...點不知收左啦!!! 最後買個醬返去煮雲吞啦
 好味蕃茄湯~ 右面係牛扒來~ 咁瘦都唔鞋...勁呀
 
  意大利雲吞~ 意大利五花腩
  無野好做~ 食啦~ 今晚幾豐富~  食完真係十個飽!!!

沒有留言:

張貼留言