DAY 8A-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月16日

 TRAPANI  無野留戀~ 訓醒走啦~ 哈
  我地住既 Palazzo Serrain 就向車站隔離
 早d去等車~ 呀嬸到就下八段錦
 
 
€9 TRAPANI > PALERMO
 
今日又幾好天~ 搵唔到既超市
 向車當然又係睇下風景
 海呀
 呢到仲靚
12點幾去到 PALERMO
 坐車係因為行5-10分鐘就到 B&B 近過火車
 影低認路
 VERY GOOD~ 好順利搵到~ 但我都好驚無人~ 好彩禁對講機有人開門
 一點鬆D就可能比埋房我地~ 真係十個GOOD~
  呢間 B&B 5星啦!!! 正到呀~ 我要三人房 佢比左兩間相連房我地
仲要一大床兩單人床... €100/晚 都好OK
個浴室已經好酒店 FEEL~
 有埋提供~

呢個 SPA 真係十個讚~ 係每間房都有咖~~~ 點似 B&B 先得咖
 OK 晒就去附近間超市行下~ C嬸嬸急不及待要買D罐頭手信
 
 唔敢買~ 怕甜死
 出發周圍行啦~
 
 多謝你咁好天先啦
郵局來咖
 Museo del Risorgimento Vittorio Emanuele Orlando
去到話好多野買既街...唔多野買啦...好多收左...就搵野食啦
 雖然你無人不過見你門有有相就你啦~
 目標!!! 影低叫就無問題~
 2點啦~ 大家都餓啦
 餐廳細細就我地3個~
 炸海鮮~ 佢D粉好簿身~ 好味呀~ 新鮮!!!
 燒海鮮~ 樣樣有D~ 唔錯啦~
黑默默~ 墨魚汁麵~ 呢到好D~ 都有加D碎墨魚~
今餐加埋€35~ 平到笑啦!!!

1 則留言: