DAY 3B-新加坡食食食4天 13年7月6日

K小姐想話去 CITY HALL 行一陣街,行完就行去新加坡榴槤藝術中心
K小姐未去過新加坡榴槤藝術中心
行左落地下多左呢D象徵和平的東東~
HELLO~ 新加坡榴槤~ 我又來了
手機係無可能影得晒
行緊去魚尾獅呢~
今次再來終於起好晒
又有國慶預演                               又見你啦小魚尾獅
大小魚尾一齊來
次次都有去探你WOW~
又放炮...嚇死人咩!!! 勁好下~
之後係行返酒店...幾方便~
返到去搵埋C小姐同佢媽我地就一齊 TAXI 去東海岸FOODCOURT~
成台野都係C小姐萬歲~~~ 4個人飽到冰都食唔落!!!
今日星期六超級人山人海咖~
之後坐的士去芽籠食榴槤~
又係C小姐付款~ 3個人食呢~ 好味道!!!
之後我地就搭巴士返酒店附近~
我同K小姐兩個又走左去海旁~
雖然無錢住你~ 不過我今次都住得好近你啦!
你都未有錢住~ 下次有機會啦 ^^
主要都係 K小姐未睇過夜景就來行下
影下坐下~ 過埋LAST一晚啦~
我咁辛苦陪K小姐夜遊佢就請我飲下野啦~
時候唔早~又到返酒店時候~ 都係行返去啦~ 明天又LAST DAY~

沒有留言:

張貼留言