DAY 4-新加坡食食食4天 13年7月7日

今日早餐有馬蹄穌同超彈牙魚片~
最後一天~ 當然去游多次水~ C小姐都來埋一齊游呢~
之後同K小姐坐巴士去左 VIVO CITY...K小姐話有D野要買WOW
聖淘沙覽車
向商場水牌睇下有咩食~ 發現到間想食呢 ^^
 
就係來自吉隆坡 MADAM KWANS...
椰漿飯~
亞參喇沙
向吉隆坡食都唔算平...向新加坡食可以話貴...兩樣加埋 SGD30.35
不過真係幾好食既~
食完 K小姐行多陣我地就走啦~
坐巴士經過小印度...D人多到痴線...唔知以為巴士向印度行緊
經過完印度我地就去到黃亞細肉骨茶啦~
羅漢果~ 薏米水~
唔餓...但一台野~ 個肉骨茶前幾年人地買過比我食一路都好想再食~
我中意呢隻胡椒味多過馬來西亞個隻~ 食左SG31.55
食飽飽天開始黑啦~ 行返出去~ 途經印度菜檔買左D小茄比呀媽
8點地鐵返到酒店仲要去老巴剎食埋個榴槤三色冰...仲要一人一個...
我真係好飽咖,,,SG2.7 X 2
之後終於同 C小姐 & 佢媽 BYE BYE~ 十點幾去到機場~
之前睇過 T3 個面有好多野食~
飽都要食多個呀坤先走
左係榴槤雪糕多士~ 右面係正常架央多~ 兩樣野加埋都係 SG4...想唔飽都幾難...
食到真係唔食走去CHECK IN啦~
check in 時超輕~今次都無咩買野...
呢個自拍自己再向上面游來游去~
機場有好多大印比人玩~大人細佬都岩~ 不過好多d人整完就咁放向到...
行左一陣我就去搵埋班蘭蛋糕啦~  係咁易買左 SG82
飛機係 0115AM起飛...返到HK天都光晒啦!!!唔好講笑打的返屋~ 一陣返工呀...

短短四天~ 食食食咁又完結了~

沒有留言:

張貼留言