DAY 4C-沖繩之旅13年9月4日


返酒店去個洗手間我地就走啦~ 行去巴士站
巴士站都唔係太遠~
好彩早d去等車~ 架巴士無咩人個司機開得超快~ 係早左成10分鐘!!!
我地無坐去總站落車~ 差不多總站見巴士路過超市就沖落車! 巴士坐左¥380
靜英英~ 無咩人
超市~ VERY GOOD!
平呀~ 即買~~
 
D YEN平返晒一齊都好平啦!!!
你地都好平~ 買左幾盒!!!
SHOPPING完就等車去酒店~
上車即時飲下岩岩買支野飲~ 有果肉咖~
海呀~ 海呀~ 好藍呀~沿路都係海!
雖然未有車牌~ 坐巴士我都好 enjoy既~
遠遠的某島!
到站啦~ 呢程車坐左¥960~ 一落車係個大休息站
呢到係國頭村范圍~
入去搵電話打比酒店叫人接我地~
搵唔到入錢電話~ 行下買左d野叫職員同我打電話比酒店啦 ^^
聯絡好我地就向門口睇實酒店車幾時來!!!
等左十幾分鐘有車來接我地啦~ YEAH!
去到酒店CHECK IN~ 羅齊餐劵~ 仲有人同我推埋行李去房!!!
WOW~ 優景優美~ 十分正!
一屋幾伙~ 我地住上層TIM~
入到去仲有一層喔~
我地訓下面得啦~ 上層都仲有兩張床~ 
見唔見到酒店名? 我好早就BOOK二人包早包晚都係千幾蚊!! 好抵!
應該要再買多D零食先HAPPY!
換好泳衣我地出去啦~
今日真係十足渡假FEEL啦!
沖繩唔少得沙灘行禮地~
酒店新開CAFE
正喔~ 
我地就向泳池游下水~ 基本上都係日本人~
呢兩張係6點幾時D人都走得七七八八影~
坐向到睇下日落都不知幾爽~
我同 K小姐合照~
周圍都十分寧靜~太陽88啦~
呢個勁呀~ 右手個窗係浴場來咖!係可以見到D男人光脫脫咖!!!
走啦~ 返去洗白白~
今晚食飯餐廳~
酒店環境
好大下咖
獨立屋別墅~ 無錢住都行下~
一屋兩伙~
你開得好靚喔~
我地個露台仔~





今晚食BBQ晚餐~ 點不知係用鐵鈑煎
出面都有D前菜~生果~甜品~比你夾~ D薯仔沙律好好味呀!!!
食左好多香港同日本都好貴既雜海草
主菜上場啦~味道OK啦~
唔食晒佢地其實都好飽...
最後唔少得一定要食沖繩波蘿!紅芋雪糕!食完真係十個飽!!!
 之後行左一陣手個信店~ 又走去試食下...飽都仲要食 @.@
之後同呀K小姐向沙灘玩左好耐影相...人地用煙花寫字~ 我發明用電話寫字!
當然都睇下好多星星既天空啦~ 無帶腳架影到星星~我已經好叻啦!
兩個白痴都玩到成十一點幾先肯返房
晚上屋仔
呢個係寄居蟹樂園!入面係有勁多...但佢地只係晚上活動...早上你一隻都搵唔到
訓房上下網~睇電視~悠悠閒閒時間好快過

4 則留言: