DAY 2A泰北最多人之旅2014年2月1日

 睇背包搵到個包車司機~ 包左今日同明天車~ 不過因為旺季司機唔係華人

第一站先去左大家唔會浸既溫泉~唱歌仔[要錢]~ 鬆下腳啦~ 我無食早餐~ 其他人有嘛!

 行都懶得行上去 @.@
 我有早餐食啦!
 食個香蕉餅80BAHT 做早餐先~ 呢檔比較厚身
 仲有其他咖~
 基本上 TOUR 都會來~ 上次我地 SKIP 左無來
 我地今日包車~ 明星 VAN~ 好舒服呢~ 3800BAHT 6個人唔貴啦!!!
 中下眼訓~ 到左白廟啦~
 上次無咖~ 幾多銀牌!!!
 HI~ 我地又見啦~ 今次都仲係咁好天!!! GOOD!
 睇下咩來先~
 錢呀!!
 新起好~ 靚呀
可能來多幾次都會唔同樣~ 因為佢一直都仲起緊!
 真係好多人來咖~ 幾多銀牌!!!
 有人買銀牌~
 其實都真係唔貴~ 30BATH
行一陣先去食飯~ 今次見白廟多左間餐廳~ 仲有冷氣~ 就你啦~
 買左包炸豬皮加餸 25BAHT
終於食左你啦~  買炸豬皮就係為左你
 個個分D啦~
 好溫和既咖哩~ 有跟飯~ 好味~
 再叫~
 飲埋食埋~~ 6位 460BAHT
 食飽飽又到影相時候~ 靚呀~
 今次有唔係白色既魚
 影返張先啦
 
 
 今次好多野靚左
 唱埋歌仔走啦!!!
 諗到咁樣整既人都幾叻~
 我相信銀塔滿左就會搬晒過來~
 好得意
 出去搵返司機就走啦!

沒有留言:

張貼留言